جایگزین مسیر

فیل جونز می خواهد حداقل 10 سال دیگر در یونایتد بماند

by | فروردین , ۲۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-فیل جونز اذعان کرده است می خواهد به مدت 10 سال دیگر در قهرمان لیگ برتر بازی کند و به هیچ وجه از این تیم جدا نمی شود.

به نظر می رسد این بازیکن 22 ساله از فصل آینده دفاع ثابت یونایتد خواهد شد چون ریو فردیناند به همراه ویدیچ دیگر در یونایتد بازی نخواهند کرد و جونز باید در این پست به جای این دو بازی کند.

فیل جونز معتقد است برای همکاری در این پست باید اسمالینگ زوج او باشد زیرا این دو همکاری بسیار خوبی با هم دارند و می توانند تا سال ها در این پست در یونایتد بدرخشند.

بازیکن سابق بلکبرن در فیس بوک خود نوشته ای را برای طرفداران گذاشته است که می خواهد تا سالیان زیاد در یونایتد باقی بماند و دفاع ثابت یونایتد باشد.

وقتی از جونز سوال شد که آیا تا 10 سال آینده در یونایتد باقی می مانی او این طور گفت:من دوست دارم بازی های زیادی را برای یونایتد انجام بدهم و در یونایتد به مدت طولانی باقی بمانم.

مدیر سابق یونایتد سرالکس فرگوسن معتقد است که دو سال به دنبال جذب جونز بوده است و بعد از جذب او فرگی در صحبت هایی اعلام کرد که او به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ یونایتد تبدیل خواهد شد.

جونز می خواهد تمام نتایج بد این فصل را به فراموشی بسپارد و تمام تلاشش را برای موفقیت یونایتد انجام دهد و این فصل کابوس بار را فراموش کند و با قدرت به فکر لیگ سال دیگر باشد.

۰ Comments