جایگزین مسیر

فیل نویل:یونایتد نباید ترس به خود راه بدهد

by | آذر , ۱۶ , ۱۳۹۲

تاریخ ثابت کرده است که منچستریونایتد در زمان هایی که با مشکل مواجه شده است, ترس به خود راه نداده است و فیل نویل نیز تایید می کند که شیاطین سرخ می توانند در طول بازی هایی که در کریستمش برگزار می شود, صفحه را برگردانند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ روز چهارشنبه با شکست برابر اورتون به مقام نهم جدول پایین آمدند و با این نتیجه اختلاف خود با صدر جدول به 12 امتیاز رسید و روند شکست ناپذیری تیم نیز در 12 بازی متوالی ازبین رفت.

با این حال, نویل در مصاحبه مفصل خود با مجله باشگاه درباره توانایی باشگاه در بازگشتن به کورس قهرمانی سخن گفت.

مربی یونایتد گفت: آرسنال محتملا در حال حاضر تیم فوق العاده است است اما شما این مسئله را نیز می دانید که فصل طولانی در پیش است و ما تجربه لازم را داریم. ما پس از باخت به وست بروم ترس به خود راه ندادیم. ما پس از شکست 4-1 در بازی دربی مضطرب نشدیم؛ ما می داینم که موانعی در راه وجود خواهد داشت. سیتی این موانع را خواهد داشت, چلسی نیز با این موانع مواجه خواهد شد. مهم این است که شما چطور خودتان را بعد برخورد با این موانع پیدا کنید.

“ما می داین که می توانیم این روند را حفظ کنیم. ما می توانیم 20 بازی روند شکست ناپذیری را در هر زمانی تداوم بخشیم و بقیه تیم های لیگ نیز می دانند که ما می توانیم این کار را انجام دهیم. این همان جایگاه قدرتمندی است که ما در آن حضور داریم, می دانیم که در رختکن تیم اعتماد به نفس جاری است برای اینکه تا حفره ها را پوشش دهیم, تمرکز کنیم و این روند را ادامه دهیم.”

“این همان چیزی است که ما نیاز داریم انجام دهیم و ما تجربه لازم برای اینکه این باور را به ما بدهد که توانایی انجام این کار را داریم, در خود می بینیم. ترکیب بازیکنان عالی هستند. ما بازیکنان بسیار زیادی داریم که کیفیتی بین المللی دارند. تورنمنت بسیار سخت است و شدت تمرینات بسیار بالا است.”

۰ Comments