جایگزین مسیر

فیل نویل در راه بازگشت به منچستریونایتد

by | خرداد , ۱۴ , ۱۳۹۲

فیل نویل به احتمال زیاد به همراه دیوید مویز به منچستریونایتد بازخواهد گشت تا در کادر مربیگری این مربی اسکاتلندی نقشی ایفا کند

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فیل نویل در مقام مربی در این تابستان به کادر مربیگری دیوید مویز ملحق خواهد شد تا به باشگاه سابق خود منچستریونایتد برگردد, احتمال می رود به زودی این خبر به طور رسمی عنوان شود.

این بازیکن پیشین یونایتد که از آکادمی باشگاه یونایتد به فوتبال معرفی شده است, 8 سال شاگرد دیوید مویز در اورتون بوده است و در این تابستان نیز جزو کسانی است که پست های مختلفی به او پیشنهاد شده است, که یکی از آنها قبول مربیگری تیم لیگ برتری استوک سیتی بود.

به نظر می رسد در سال های اخیر برادران نویل روزهای خوشی را طی می کنند, گری نویل نقش کلیدی در کادر مربیگری روی هاجسونی را دارد که سرمربیگری تیم ملی انگلیس را عهده دار است. فیل نیز به جیمی لامسدن و مربی دروازه بان ها کریس وودز اضافه خواهد شد تا کادر مربیگری دیوید مویز در یونایتد را شکل دهند. او همچنین در کنار استوارت پیرس مربی تیم ملی زیر 21 ساله های انگلستان در جام ملت های اروپا زیر 21 ساله ها در  تابستان پیش رو  شرکت خواهد کرد.

۰ Comments