جایگزین مسیر

برای تویی که همیشه در کنار ما بوده‌ای!

by | دی , ۱۰ , ۱۳۹۵

پایگاه هواداران منچستریونایتد

نزدیک به ۵ سال از روزی که پایگاه هواداران منچستریونایتد فعالیت خودش را به عنوان وبلاگ شروع کرد میگذرد. پس از مدتی و همکاری و همیاری طرفداران، وبلاگ به وبسایتی با دامنه ی اختصاصی ارتقا پیدا کرد و حال به نقطه ای رسیده ایم که به خاطر شما و همراهی هایتان به عنوان بزرگترین پایگاه فارسی زبان منچستریونایتد شناخته میشویم. در این مدت فعالیت سایت ( بدون در نظر گرفتن مطالب وبلاگ) چیزی بیشتر از ۱۰ هزار و پانصد نوشته اختصاصی منتشر شده است که همه و همه به لطف نویسندگان سایت انجام شده. کسانی که بدون کوچکترین چشم داشتی از جان و وقت خود گذشته اند تا هواداران این باشگاه اخبار این تیم را به زبان شیرین فارسی بخوانند و درگیر مطالب انگلیسی زبان نشوند.

در این مدت نویسنده های زیادی با ما همکاری کرده اند که بردن اسم از آنها خارج از حوصله ی این نوشته است ولی لازم میدانیم که از تک تک آنها سپاسگذاری کنیم. در این میان تنها ۴ نویسنده توانستند مرز ۱۰۰۰ نوشته را رد کنند،‌علی رونی عزیز که هنوز یاد و خاطره اش در یاد ما هست و رکورد دار تعداد نوشته است, سجاد عزیز که در بدترین شرایط سایت یکه و تنها آن را سرپا نگه داشت. حسین آر وی پی عزیز که هنوز تصور اینکه چگونه این همه نوشته منتشر کرد آن هم در آن زمان کوتاه برای من سخت است و در آخر خلیل که امروز توانست مرز ۱۵۰۰ نوشته را رد کند! شوخی بردار نیست در سایتی با این تعداد نوشته بیش از ۱۰۰۰ نوشته را یک نفر نوشته باشد. خلیل از اینکه در کنار مایی بی نهایت سپاسگذاریم. چیزی تا رکورد ۱۵۳۱ نوشته ی علی رونی نمانده.

جا دارد از همه ی کسانی که حتی ۱ نوشته به ما کمک کرده اند تشکر کنیم، این وبسایت به دست هواداران ساخته و پرورده شده، کسانی که هیچ چشمداشتی نداشته اند و از ارزشمند ترین دارایی خودشان یعنی وقت خودشان پای این سایت گذاشته اند. ممنونم از یک یک شما. از تک تک کسانی که در بخش نظرات با بقیه به گفتگو میپردازند. از تمامی کسانی که حتی حوصله ی گذاشتن نظر را ندارند. از همه ی شما سپاسگذاریم و امیدواریم که همیشه در کنار ما باشید. بار دیگر ۱۵۰۰ تایی شدن خلیل را به او تبریک میگوییم.  ممنون خلیل! کاش روزی فرا برسد که بار دیگر همه ی کسانی که روزی همراه ما بودند دوباره دور هم جمع شوند.

——

پی نوشت: به عکس و تیتر هم گیر ندین 😀

۰ Comments