جایگزین مسیر

قرارداد جدید منچستریونایتد این بار با شرکت سینمایی قرن بیستم

by | بهمن , ۱۶ , ۱۳۹۴

قرارداد جدید منچستریونایتد این بار با شرکت سینمایی قرن بیستم

پایگاه هواداران منچستریونایتدباشگاه منچستر یونایتد امروز اعلام کرد که با شرکت فیلمسازی قرن بیستم قراردادی را به امضا رسانده است.

پس از اینکه آخرین فیلم های شرکت قرن بیستم در بازی های خانگی یونایتد با استقبال زیادی همراه شد این شرکت که نام و آوازه اش در دنیا زبان زد می باشد با باشگاه منچستر یونایتد قراردادی به امضا رسانده است.

در طول این فصل در ورزشگاه اولدترافورد برای ترویج فیلم های این شرکت تبلیغات زیادی شده است که می توان به این فیلم های اشاره کرد: Deadpool – X-Men: Apocalypse Independence Day: Resurgence.همچنین برای بازی های خانگی شرکت قرن بیستم سرگرمی های زیادی برای هواداران خواهد داشت و همچنین برای هواداران سرتاسر جهان نیز امکانات زیادی را در بر خواهد داشت.

قرار است بعد از این اتفاق , آندر هررا – داوید دخیا – باستین شوان اشتایگر – وین رونی – کریس اسمالینگ و خوان ماتا یک کلیپ تبلیغاتی ساخته شده که با فیلم Deadpool ارتباط دارد و این بازیکنان با چهره های معروف این فیلم عکس هایی انداخته اند که در شبکه های اجتماعی نیز منتشر شده است.

مدیر تبلیغاتی یونایتد یعنی ریچارد آرنولد گفت:

این همکاری برای اولین بار می باشد که با شرکت قرن بیستم بسته می شود و از نگاه دیگر منحصر به فرد می باشد.در سال گذشته در بریتانیا بیش از ۱۵۰ میلیون علاقه مند به سینما و فوتبال وجود داشته است.این شرکت در جهان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و هر کسی می تواند از این لذت ببرد.هم منچستر یونایتد و هم شرکت قرن بیستم در کار خود بی نظیر هستند و ما خوشحال هستیم که می توانیم به کمک آنها برای مخاطبان امکانات جدیدی داشته باشیم و این بی نظیر می باشد به دلیل اینکه بازیکنان از فیلم Deadpool استقبال عالی داشته اند.

۰ Comments