جایگزین مسیر

قرارداد جدید منصاح با نایک

by | خرداد , ۲۷ , ۱۳۹۵

قرارداد جدید منصاح با نایک

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – بازیکن جوان منچستر یونایتد، تیموتی فوسو منصاح، امضای قرارداد جدید با شرکت تولید کننده البسه نایک را تأیید کرد.

اگر چه شیاطین سرخ همکاری بلند مدتی با آدیداس دارد، برخی از بازیکنان چون مارکوس روخو و آنتونی مارسیال همچنان تحت حمایت مالی نایک هستند.

فوسو منصاح دیگر بازیکنی است که در این لیست قرار دارد و در این راستا وی پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خودش از قرارداد جدید با نایک قرار داد.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - قرارداد جدید منصاح با نایک - قرارداد تیموتی و نایک

فوسو منصاح در این فصل زیر نظر لوئیس فن خال هنگامیکه باشگاه با مصدومیت های زیادی در خط دفاعی دست و پنجه نرم می کرد، به تیم اصلی آورده شد. او تطبیق پذیری خوبی از خود برای بازی در پست های دفاع راست، دفاع میانی و سمت چپ نشان داده و قبل از آن نیز در رده جوانان در پست هافبک میانی به بازی گرفته شده است.

در مجموع وی شش بازی در لیگ برتر انجام داده و به عنوان یاری ثابت در ترکیب اصلی تبدیل شده است.

سرمربی جدید شیاطین سرخ، رئیس سابق باشگاه چلسی، ژوزه مورینیو، است و در حال حاضر مشخص نیست که آیا او از فوسو منصاح در برنامه های فصل آینده استفاده خواهد کرد یا خیر.

باشگاه تور پیش فصل خود را از ۲۲ جولای برابر بورسیا دورتموند آغاز خواهد کرد؛ بازی های دوستانه ی پیش فصل نشان خواهد داد که مورینیو به کدام یک از بازیکنان جوان یونایتد علاقه مند است.

۰ Comments