جایگزین مسیر

قرمزها به دنبال راهبرد شبکه جهانی کسب و کار

by | فروردین , ۱۳ , ۱۳۹۶

قرمزها به دنبال راهبرد شبکه جهانی کسب و کار

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – خاندان گلیزر به عنوان مالکان باشگاه منچستر یونایتد، در تابستان پیش رو به دنبال همکاری با یک الی سه باشگاه خارج از کشور هستند تا امپراطوری ورزشی منچستر یونایتد را در جهان گسترش دهند. گزارش ها نشان می دهد که مذاکرات خاندان گلیزر با باشگاه هایی از کشورهای ژاپن، برزیل و ایالات متحده آغاز شده تا بتوانند میلیون ها دلار از این سه باشگاه به دست آورند.

با نیم نگاهی به راهبرد شبکه ی کسب و کار منچستر سیتی (فرانشیز، یک شبکه ارتباطی بین کسب‌وکارهای مستقل کوچک می باشد که به هر یک از این کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد که تحت یک نام تجاری مشترک و یک هویت فعالیت کنند و همگی از یک متد موفق (که قبل آزمایش‌شده) و بازاریابی مشترک استفاده کنند.)، گلیزرها به دنبال باشگاه هایی هستند که بتوانند کیفیت لازم برای به دست آوردن نشان و برند «یونایتد» را کسب کنند و زمینه ی مناسبی برای بازیکنان و مربیان فراهم سازند. خاندان سلطنتی ابوظبی، بخشی از سهام باشگاه های ملبورن سیتی، نیویورک سیتی و یوکوهاما را تحت مجموعه ی فوتبالی سیتی گرد هم آوردند.

به همین جهت گلیزرها در لیگ های ژاپن (J1 League)، امریکا (MLS) و برزیل به ترتیب باشگاه های ویسل کوبه (Vissel Kobe)، نیو انگلند روولوشن (New England Revolution) و اینترناسیونال (Internacional) را زیر نظر دارند و با آنها مذاکرات سطح بالایی با همکاری چارلی استیلیتانو و خورخه مندس شروع کرده اند. روزنامه ی محلی نزدیک به خاندان گلیزر از به نتیجه رسیدن مذاکرات پیش از پایان فصل خبر داده است؛ اعلام این خبر می تواند دنیای فوتبال را تحت تاثیر خود قرار دهد.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - قرمزها به دنبال راهبرد شبکه جهانی کسب و کار - روزنامه

در متن این خبر آمده است که این باشگاه ها باید رنگ پیراهن قرمز یونایتد و اسپانسری آدیداس را برگزینند، نام و لوگوی این باشگاه ها باید با برند منچستر یونایتد هم خوانی داشته باشد. برندهای جدید این سه باشگاه در فصل آینده مورد استفاده قرار می گیرند.

گلیزرها نسبت به این قضیه بسیار جدی هستند. آنها پیش از این تجربه ی شبکه های کسب و کار ورزشی و سرمایه گذاری دیگری داشته اند و به یونایتد به عنوان یک معدن طلا نگاه می کنند. اگر آنها در این تابستان به جمع بندی برسند، می توانند برند خود را جهانی کنند.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - قرمزها به دنبال راهبرد شبکه جهانی کسب و کار - لوگوی جدید

خاندان گلیزر روز جمعه این قضیه را رد کردند، اما خبرنگار این روزنامه همچنان بر این داستان اصرار دارد و در متن جدید خود نوشته است که: «این شوخی نیست.»

پ.ن. با توجه به تکذیبیه ی گلیزرها، احتمال دارد که نوشته ی این روزنامه جزو دروغ های اول آوریل باشد.

۰ Comments