جایگزین مسیر

قهرمان ترکیه به دنبال شینجی کاگاوا

by | مهر , ۲۵ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –گالاتاسرای قهرمان سوپر لیگ ترکیه به دنبال شینجی کاگاوا هافبک منچستر یونایتد می باشد.

.

.

.

.

.

گزارش ها حاکی است از اینکه گالاتاسرای در یک حرکت عجیب  به دنبال آوردن شینجی کاگاوا به ترکیه است.

به گزارش روزنامه حریت ترکیه گالاتاسرای به دنبال توطئه ای هستش که هافبک خوش نقش یونایتد را به طور دائمی جذب کند.

ستاره ژاپنی منچستر در تلاش هست که نظر دیوید مویس سرمربی منچستر یوناتد رو عوض کند تا در ترکیب اصلی تیم به میدان برود در غیر اینصورت شینجی باید به دنبال ترانسفر به تیم دیگری باشد.تیم دیگری که به دنبال شینجی می باشد باشگاه سابق این ستاره ژاپنی بورسیا دورتمند هست.

اگر یونایتد قصد فروش این ستاره را داشته باشد سرمربی دورتمند یورگن کلوپ به شدت به دنبال این ستاره میباشد و شینجی می تواند به باشگاه اسبق خود بازگردد ولی بر خلاف این شایعات خود شینجی دوست دارد که به تلاش خود ادامه دهد و در منچستر بماند و جایگاه خود را پیدا کند و به ستاره تیم تبدیل شود.

و از زمان پیوستن شینجی کاگاوا به منچستر این ستاره مثل قبل توقعات را برآورده نکرده برای باشگاه اما این ستاره می خواهد همه تلاش خود را انجام دهد تا توجه دیوید مویس رو به خودش جلب کند و بتواند به یک ستاره برای منچستر تبدیل شود.

ولی بر خلاف این اخبار گزارش ها حاکی از اینکه مانچینی به شدت به دنبال این ستاره ژاپنی در ژانویه می باشد تا تیم خود را در نیم فصل دوم قویتر کند.

و اخبار دیگری در این زمینه اینکه وسلی اسنایدر به چند تیم لیگ برتری لینک شده است وشینجی کاگاوا می تواند بهترین گزینه برای جانشینی وسلی اسنایدر هلند باشد.

حالا باید دید که دیوید مویس به این بازیکن ژاپنی اجازه میدهد از منچستر خارج شود یا او را در برنامه های خود قرار داده است.

اما ستاره ژاپنی معتقد است می تواند در بازی های آینده دیوید مویس رو مجاب به استفاده او در ترکیب بکند.یا برخلاف انتظارها او به تیم سابقش دورتمند برمی گردد؟

 

۰ Comments