جایگزین مسیر

قیمت کوئنترائو 25 میلیون پوند می باشد

by | بهمن , ۳۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش منابع اسپانیایی رئال مادرید می خواهد کوئنترائو هدف منچستر یونایتد را در تابستان به قیمت 25 میلیون پوند به فروش بگذارد.

باشگاه رئال مادرید می خواهد کوئنترائو را که در سال 2011 با قیمت 30 میلیون پوند به خدمت گرفته است را با قیمتی بالا به فروش برساند تا کمتر ضرر کند و کارلو آنجلوتی می خواهد این بازیکن را با قیمت 25 میلیون پوند به فروش بگذارد.

فابیو کوئنترائو می خواهد برای بازی بیشتر به تیم دیگری منتقل شود و به احتمال زیاد پیشنهاد یونایتد برای این بازیکن در تابستان با موافقت سران مادریدی همراه شود.

به احتمال زیاد دیوید مویس پاتریس اورا را در تابستان به فروش می گذارد این بازیکن فرانسوی قراردادش در این تابستان به پایان می رسد.

جدا از کوئنترائو مویس با لوک شاو لیتون بینز نیز مرتبط می باشد و باید منتظر یکی از این بازیکن ها در تابستان در یونایتد باشیم.

بنا به گزارشات منچستر یونایتد سخت در تابستان گذشته به دنبال این بازیکن بود.

این بازیکن در ژانویه نیز به یونایتد لینک بود و این انتقال هرگز انجام نشد.

با این حال ادوودوارد تایید کرده است که پول خوبی در اختیار مویس قرار داده شده است که باز علاقه یونایتد به فابیو را بیشتر می کند.

اگر اورا باشگاه را ترک کند یونایتد نیاز به یک دفاع چپ جدید خواهد داشت آنها بوتنر را هم دارند ولی با بازی هایی که انجام داده است هیچ نشانه ای از یک دفاع مستحکم برای یونایتد را نشان نداده است.

۰ Comments