جایگزین مسیر

کاندیدای مناسب برای شماره ی 7 منچستریونایتد

by | فروردین , ۲۳ , ۱۳۹۲

آنتونیو والنسیا یک فصل دشوار را سپری می کند و کسی نمی تواند این موضوع را نادیده بگیرد که او به شدت افت کرده است .

سوال داغ در باره موضوع بحث این است که آیا پسرفت او تا انتهای  فصل نیز تحمل می شود ؟ آیا این موضوع ادامه پیدا می کند ؟ آیا او نیمکت نشین می شود ؟ و من حتی می پرسم آیا در لیست فروش گذاشته می شود ؟؟

یک مساله اساسی این است که شماره 7 منچستریونایتد یک شماره خاص برای باشگاه و هواداران است . در طول تاریخ بازیکنان بزرگی این لباس را بر تن کرده اند . به نظر می رسد این شماره بر تن والنسیا سنگینی می کند . شاید اگر او شماره اش را عوض کند از سنگینی این فشار بکاهد . در اینجا به چند گزینه در دسترس برای تصاحب این شماره مقدس اشاره می کنیم :

 .

.

 http://www.manchester-united.ir/wp-content/uploads/2013/04/shinji-kagawa_2403563b.jpg

 

شینجی کاگاوا :‌

استاد کوچک توانایی های زیادی دارد . اما هنوز نتوانسته است آن ها را به معرض نمایش بگذارد . البته او یک بار پوشیدن شماره 7 را رد کرده بود .

زمانی که شینجی به یونایتد آمد از او در مورد پوشیدن شماره 7 سوال شد و او جواب داد :

” من به تازگی به تیم پیوسته ام و هنوز چیزی نشده است ، من می خواهم برای  خود در اینجا [یونایتد] با توجه به شرایطم نامی دست و پا کنم . “

هر کسی می تواند استدلال کند که شینجی هنوز خود را در یونایتد اثات نکرده است . اما او به اندازه کافی اشتیاق برای شروع فصل آینده و موفقیت در آن به ما نشان داده است .

.

 .

http://www.manchester-united.ir/wp-content/uploads/2013/04/wilfried-zaha_2461883b.jpg

 

ویلفرید زاها :

صبر کنید ، او هنوز حتی وارد باشگاه نشده است ! با این حال این مسخره است که از او انتظار رنالدو شدن داشته باشیم .

یک چیز مهم در زاها اعتماد به نفس او است که ظاهرآ بسیار بالا هم هست . بنابر این ممکن است که او بتواند فشار ناشی از شماره 7 را تحمل کند و با سادگی با آن کنار بیاید . زاها که به طور قرضی برای کریستال پالاس بازی می کند رگه هایی از یک بازیکن نامدار در آینده را از خود نشان داده است . باید دید که آیا این فرم او در یونایتد هم حفظ می شود یا نه ؟

.

.

http://www.manchester-united.ir/wp-content/uploads/2013/04/Nani7.jpg

 

نانــی :

خنده دار است که مهم ترین شماره منچستریونایتد را به بازیکنی بدهیم که هنوز آینده اش در باشگاه مشخص نیست اما اگر نانی در منچستریونایتد بماند یک گزینه عالی برای پوشیدن لباس شماره 7 است .

او یک برنده واقعی است ، توانایی بالای در به هم ریختن مدافعان دارد اما تا آخر عمرش باید از مقایسه اش با رونالدو رنج بکشد اما نباید این موضوع به او صدمه ای بزند .

.

.

کسی نمی داند . شاید بازیکن جدیدی در تابستان وارد تیم شود و این شماره را تصاحب کند . به نظر شما گزینه های دیگری هم در تیم هستند که کاندیدا پوشیدن شماره باشند ؟ آیا این لباس را در فصل آینده بر تن والنسیا نمی بینیم ؟؟؟

 

۰ Comments