جایگزین مسیر

گیگز یک بازیکن فوق العاده و تکرار نشدنی است

by | اسفند , ۱۱ , ۱۳۹۱

میشل لادروپ ستاره اسبق دانمارک و سرمربی فعلی سوانسی ولز به ستایش از رایان گیگز پرداخته است.

رایان گیگز که با پیراهن منچستریونایتد تا به حال هزار بار به میدان رفته است اولین بازی خود برای شیاطین سرخ را در دوم مارس 1991 انجام داد. وی سال هاست با وفاداری و پشتکار ستودنی برای منچستریونایتد بازی می کند. گیگز 39 ساله تا به حال رکوردهای مختلف و جالبی از خود به جا گذاشته است که شاید جالب ترین آنها رکورد گلزنی در تمام 23 دوره از لیگ برتر جزیره است که برای منچستریونایتد به میدان رفته است. او در پیروزی 2-0 یونایتد در برابر QPR در هفته گذشته هم یک گل برای مردان فرگوسن به ثمر رساند.

لادروپ، سرمربی سوانسی ولز هم که در دوران بازیگری در باشگاه های بزرگی چون رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس بازی کرده به ستایش از دوران استثنائی فوتبال گیگز پرداخته است:

“واقعا باورنکردنی است که گیگز هنوز هم بازی می کند. او حالا یک بازیکن عادی نیست که هر هفته برای تیمش به میدان می رود. او یک بازیکن برجسته در لیگ برتر انگلیس است؛ یک استثناء! ما در مورد بازیکنی حرف می زنیم که با پیراهن یونایتد به تمام جام ها و افتخارات رسیده است و دستاوردهایی داشته که برای بیشتر بازیکنان دنیای فوتبال، ‌رویاست!”

وی افزود:‌ “واقعا جالب است که او علی رغم کهولت سن هنوز هم می تواند در حدود 70 درصد بازی های تیمش حاضر باشد و بیشتر اوقات به عنوان بازیکن اصلی وارد میدان می شود. بازیکنان مقابل هم احترام فوق العاده ای برای او قائل هستند و وی شخصیت قابل ستایشی در میدان فوتبال از خود به نمایش گذاشته است. گیگز یک بازیکن کلاس جهانی است و هنوز هم با تکنیک ناب و هوش سرشار خود طرفداران فوتبال را هیجان زده می کند.”

۰ Comments