جایگزین مسیر

لواندوفسکی تابستان به اولدترافورد منتقل می شود

by | دی , ۱ , ۱۳۹۱

سر الکس فرگوسن احتمال خرید بازیکن برای منچستر یونایتد را در ماه ژانویه رد کرده است، اما هنوز یک بازیکن برای انتقال به اولدترافورد وجود دارد.

Goal.com بیان می کند که رابرت لواندوفسکی شرایط یونایتد را برای پیوستن به این تیم در تابستان آینده پذیرفته است.

این قرار داد، مهاجم بوروسیا دورتموند را به اولدترافورد خواهد آورد و خط حمله ی یونایتد را تضمین خواهد کرد.در حال حاضر، این باور وجود دارد که سر الکس فرگوسن در خط حمله، با وجود بازیکنانی مانند وین رونی، رابین ون پرسی، دنی ولبک و خاویر هرناندز، نیازی به خرید بازیکن جدید ندارد.

قهرمان بوندسلیگا پذیرفته است که لواندوفسکی می خواهد باشگاه را ترک کند و او با تیم شینجی کاگاوا -هم بازی سابق او- لینک شده است.

مهاجم تیم ملی لهستان گفته است که او شرایط یک قرارداد پنج ساله با یونایتد را پذیرفته است و هزینه ی این انتقال، به احتمال زیاد حدود 12 تا 14 میلیون پوند است و او در پایان فصل به یونایتد خواهد پیوست.

سر الکس، که در اوایل ماه اکتبر، بازی لواندوفسکی در ورزشگاه اتحاد را در تساوی 1-1 دورتموند با منچستر سیتی تماشا کرد، همواره این مهاجم پرتلاش را تحسین کرده است.

این مهاجم 24 ساله، 15 گل در این فصل برای بورسیا دورتموند به ثمر رسانده است و 30 گل او در فصل قبل، دورتموند را به قهرمانی بوندس لیگا و جام حذفی رساند.

۰ Comments