جایگزین مسیر

لوکاس قصد دارد در پاریسن ژرمن بماند

by | تیر , ۱۵ , ۱۳۹۳

وینگر برزیلی پاریسن ژرمن, لوکاس مورا طی مصاحبه ای عنوان کرده است که می خواهد در لیگ دسته 1 فرانسه بماند و علی رغم پیشنهادهای باشگاه های بزرگ لیگ برتری همچون لیورپول, منچستریونایتد و چلسی در پاریسن ژرمن توپ بزند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – لوکاس مورا بازیکن برزیلی پاریسی ها در فصل قبل نتوانست در ترکیب ثابت این تیم به طور مرتب به میدان برود. او انتخاب اول لوران بلان برای ترکیب ثابت پاریسی ها نبود و به همین دلیل شایعات بسیاری درباره جدایی او از پاریسن ژرمن شنیده می شد.

اما اکنون این بازیکن 21 ساله طی مصاحبه ای از تمایل خود برای باقی ماندن در پاریسن ژرمن سخن گفته است و قصد ندارد به این زودی ها فرانسه را ترک کند. پاریسن ژرمن دو فصل قبل با پرداخت 40 میلیون یورو این وینگر تکنیکی را از سائوپائولو برزیل به فرانسه آورد.

مورا که پنجمین بازیکن برزیلی پاریسی ها(ماکسول, تیاگو سیلوا, مارکوینهوس, بازیکن برزیلی الصل ایتالیایی تیاگو موتا و خرید جدید پاریسی ها دیوید لویز) است طی مصاحبه ای گفت:

من عاشق پاریس هستم و دوست های زیادی در این باشگاه دارم. من می خواهم در پی اس جی بمانم و با این باشگاه جام های بسیار زیادی ببرم و تاریخ ساز شوم.

مورا در فصل قبل توانست در 36 بازی که برای پاریسی ها به میدان رفته بود 5 گل و 10 پاس گل بدهد. او در تنها 18 بازی از این 36 دیدار از ابتدا به میدان رفته بود. همین مسئله باعث شده بود شایعاتی درباره جدایی او منتشر شود.

پس از اینکه مورا به سرعت با فوتبال اروپا هماهنگ شد, باشگاه های لیگ برتری تمایل خودشان را برای جذب او نشان دادند. شایعه شده بود که علاوه بر باشگاه های لیورپول و منچستریونایتد, باشگاه چلسی قصد داشت در صورت انتقال ادن آزار به پاریسن ژرمن, این وینگر برزیلی را به عنوان بخشی از قرارداد به استمفورد بریج بیاورد.

هم اکنون مورا تا پایان سال 2017 با پاریسی ها قرارداد دارد و با این مصاحبه به نظر می رسد قصد دارد تا پایان قرارداد خود در پاریس بماند. او همچنین امیدوار است مارکوینهوس را نیز راضی به ماندن در پاریس بکند.

مورا درباره شرایط مارکوینهوس می گوید:

من امیدوارم او با ما در اینجا بماند. او بازیکن بسیار مهمی برای پی اس جی محسوب می شود و دوست بی نظیری نیز برای من است. اما به هر حال فکر کنم او در اینجا خواهد ماند.

[highlight]نظر شما چیست؟ آیا لوکاس مورا گزینه بهتری نسبت به دی ماریا یا سانچز می باشد؟[/highlight]

۰ Comments