جایگزین مسیر

لوک شاو به منچستر یونایتد نزدیک تر شد

by | فروردین , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش ساندی پیپیل منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن لوک شاو برنده شده است و به زودی این قرارداد امضا می شود.

بنا به گزارش ها خوزه مورینیو این انتقال را منتفی می داند و پیشنهاد به این بازیکن را در انتهای فصل را تکذیب کرد با این حال منچستر یونایتد می خواهد با 27 میلیون پوند این انتقال را نهایی کند و رقیب خود یعنی چلسی را شکست بدهد.

این بازیکن بار ها اعلام کرده بود برای اینکه به چلسی علاقه دارد پیشنهاد یونایتد را برای پیوستن به این تیم را رد می کند اما بنا به گزارشات این بازیکن به جای رفتن به لندن به منچستر یونایتد منتقل می شود.

گزارش ها نشان می دهد که احتمالا این بازیکن 18 ساله جای اشلی کول را در تیم ملی برای جام جهانی خواهد گرفت و اگر این انتقال نهایی شود او هفته ای 85000 هزار پوند از یونایتد دریافت خواهد کرد.

این بازیکن می تواند یک خرید عالی برای دیوید مویس و ادوودوارد باشد و هر دو در تلاش هستند که هر چه زودتر این انتقال را نهایی کنند که این می تواند اولین خرید باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی این فصل باشد.

دیوید مویس در چند ماه اخیر شدیدا به دنبال دفاع چپ برای جانشینی اورا می باشد و این احتمال وجود دارد که اورا در تابستان باشگاه را ترک کند و شاو به یونایتد منتقل شود که این آرزوی دیوید مویس را برآورده می کند.

۰ Comments