جایگزین مسیر

لوییز انریکه:آینده پدرو در دستان خودش می باشد

by | مرداد , ۲۲ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-به نظر می رسد که مهاجم بارسلونا پدرو رودریگز به منچستر یونایتد منتقل شود اما سرمربی بارسلونا اصرار دارد که پدرو تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

با توجه به علاقه منچستر یونایتد به پدرو رودریگز سرمربی بارسلونا در صحبت های جدیدش اعلام کرده است که خود این بازیکن است که تصمیم نهایی مبنی بر خروج از بارسلونا را خواهد گرفت.

پدرو ۲۸ ساله روز سه شنبه درخواست خروج خود را به سران بارسلونا تحویل داده است و آن شب نیز بارسلونا با گل پیروزی بخش پدرو توانست ۵-۴ در برابر سویا در سوپر کاپ اروپا برنده شود.

منچستر یونایتد برای انتقال پدرو با بارسلونا به توافق رسیده است و باید منتظر ماند تا خود این بازیکن نیز برای انتقال به منچستر یونایتد رضایت دهد.

لوییز انرکیه در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

ما نظرات خود را گفته ایم این واقعا سخت است که او از تیم ما جدا شود اما باید منتظر بمانیم که تصمیم نهایی او چه خواهد بود.

او می خواهد بارسا را ترک کند به خاطر اینکه دقایق بیشتری در جریان بازی قرار بگیرد اما ما می خواهیم که او با ما بماند ولی واقعا دشوار است.من قطعا می خواهم او در بارسلونا بماند.

من منتظر پایان نقل و انتقالات هستم پس می دانم دقیقا چه چیزی را لازم دارم.

من نمی خواهم اختلافی به وجود بیاید ما همه وضعیت پدرو را درک می کنیم او همیشه طرفدار بارسلونا می باشد و من از شخصیت او خوشم می آید و بهترین بازی ها را در زمین به اجرا می گذارد.

در پیروزی روز سه شنبه بارسلونا در برابر سویا پدرو بازی را از روی نیمکت آغاز کرد اما لوییز انرکیه اعلام کرد که او در سوپر کاپ اسپانیا می تواند به ترکیب بازگردد.

تیم من برای آن بازی هنوز اعلام نشده چون نمی دانیم در بازار نقل و انتقالات چه اتفاقی می افتد.او در دسترس است پس می تواند بازی کند.

او به دلیل مصدومیت از ناحیه ران چند روزی با ما تمرین نکرده بود اما من می دانم که او در یک وضعیت بسیار سخت قرار دارد.

او مثل همیشه به نظر می رسد او همیشه سخت تمرین می کند و ما می دانیم او در یک وضعیت سخت و خاص قرار دارد اما از آغاز پیش فصل او به خوبی با ما تمرین کرده و در بازی ها حضور داشته است.

۰ Comments