جایگزین مسیر

لوییس فن خال در خصوص نقل و انتقالات نگران نیست.

by | خرداد , ۲۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

این مقاله با اندکی اضافه کردن جزئیات، از  Manchester evening news ترجمه شده است که منبعی نسبتا نزدیک به باشگاه به شمار می‌رود.  

باشگاه منچستریونایتد پیش از اتمام فصل ممفیس دیپای را به خدمت گرفت ولی آنها از اتمام فصل تاکنون در بازار نقل و انتقالات بی تحرک نشان داده اند. از طرفی اتفاقات این چند روز در خصوص اهداف انتقالی یونایتدها باعث شده است اوضاع کمی نگران کننده به نظر برسد. اما از اردو شیاطین خبر می‌رسد که فن خال بدون هیچ نگرانی اوضاع را دنبال می‌کند.

در چند روز گذشته تعدادی از اهداف یونایتد یا به باشگاه های دیگر پیوستند و یا قرارداد خود را تمدید کردند. اما به نظر فن خال از این بابت ناراحتی ندارد.

دنی آلوز که از او به عنوان یکی از اهداف یونایتد یاد می‌شد، قراردادی جدید و ۲ ساله با بارسلونا امضا کرده است اما منچستر علی رغم آن که به دنبال بازیکنی در آن پست است، هرگز در خصوص شرایط آلوز برزیلی تحقیقی نکرده بوده و به نظر او جز گزینه‌های فن خال نبوده است.

ایجنت کریم بنزما هم چنین از علاقه موکلش برای ماندن در مادرید سخن گفته است اما یونایتد مدعی است که هرگز تلاشی برای جذب این بازیکن صورت نداده است.

هم چنین منابع مختلف از جمله اسکای گزارش کرده اند که چک بسیار مایل به ماندن در لندن است و در صورت ترک استمفورد بریج می‌خواهد به باشگاهی در پایتخت منتفل شود و این مساله شانس انتقال او به الدترافورد را بسیار کم می‌کند. اما در نقطه مقابل اکنون معلوم شده است گویا منچستر نیز علاقه ای به جذب این بازیکن ندارد.

به نظر منچستر اکنون در تکاپو است تا جانشینی برای دخیایی پیدا کند که به زودی به رئال مادرید ملحق خواهد شد تا جایگزین ایکر کاسیاس شود. کاسیاسی که امروز گفته شد احتمالا مادرید را ترک خواهد کرد.

اد وودوارد تاکنون یک خرید انجام داده است و ممفیس دیپای هلندی را به خدمت گرفته است. پنجره نقل و انتقالات بین المللی تازه اکنون به صورت رسمی گشوده شده است و قرمزهای منچستر در حال انجام کارهای انتقال این وینگر هلندی هستند.

۰ Comments