جایگزین مسیر

لوییس فن خال می خواهد در این ماه با 100 میلیون پوند قرارداد 3 بازیکن آلمانی را نهایی کند

by | خرداد , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-لوییس فن خال به اوددوارد مدیر اجرایی منچستر یونایتد دستور داده است تا قرارداد مت هوملز باستین شوانشتایگر و توماس مولر را که در جام جهانی حضور دارد را نهایی کند این 3 بازیکن حدود 100 میلیون پوند هزینه در پی خواهند داشت اما منچستر یونایتد بیش از این مبلغ می خواهد در نقل و انتقالات تابستانی خرج کند تا بار دیگ در لیگ برتر به قدرت اول تبدیل شود.

به دلیل اینکه فن خال در تیم ملی هلند حضور دارد ادوودوارد هنوز هیچ خریدی را تایید نکرده است و در نقل و انتقالات تلاشی نکرده است لوییس فن خال به همراه تیم ملی هلند در جام جهانی که این پنج شنبه آغاز می شود حضور خواهد داشت.

به گزارش دیلی میل وودوارد کار بسیار مشکلی در جذب سه بازیکن آلمانی خواهد داشت.بورسیا دورتمند در صدد است تا هوملز را در این تیم نگه دارد و مولر و شوان اشتایگر نیز با بایرن مونیخ قرارداد طولانی دارند و بسیار سخت خواهد بود که این دو از قهرمان بوندسلیگا جدا شوند.

با این حال پپ گواردیولا احتمال دارد توماس مولر را در این تابستان به فروش بگذارد و همینطور او تونی کروس و شوانی را نیز می خواهد در لیست فروش خود قرار بدهد این دو بازیکن تحت هدایت فن خال دو ستاره بایرن محسوب می شدند لوییس بین سالهای 2009 الی 2011 هدایت این تیم آلمانی را بر عهده داشت و این دو بازیکن برای این مربی هلندی احترام زیادی قائل می شدند.

لوییس فن خال از وودوارد و منچستر یونایتد خواسته است طول چند هفته آینده این سه ستاره را راضی به آمدن به یونایتد کند تا تیمی قدرتمند در فصل 2014/15 یونایتد داشته باشد و همچنین شنیده می شود لوک شاو دفاع چپ تیم ملی انگلیس و تیم باشگاهی ساوتهمتون به زودی با مبلغ بالایی به یونایتد منتقل خواهد شد.

اگر یونایتد مانند سال گذشته در نقل و انتقالات عمل کند می تواند بار دیگر در فصل جدید با نتایج بد بازی ها را پشت سر بگذارد.

۰ Comments