جایگزین مسیر

لیست خریدهای تابستانی یونایتد فاش شد

by | بهمن , ۲۰ , ۱۳۹۲

بر طبق گزارشات جدید , منچستر یونایتد در تابستان پیش رو مبلغی نزدیک به 100 میلیو پوند برای به خدمت گرفتن بازیکنانی نظیر آرتور ویدال , پل پوگبا , لوک شاو و دیگو کاستا , جوئل ولتمانز هزینه خواهد کرد.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – این گزارش توسط دیلی میل که سابقه قابل اعتماد تری نسبت به روزنامه دیگر دارد , درباره ی خریدهای تابستانی مویس ارائه شده است.

فکر کردن به این مساله عجیب است ولی مویس می گوید ما حدود 70 میلیون پوند برای خرید بازیکن هزینه کرده ایم با این حال ما باید جانشینان خوبی برای بازیکنان خریداری شده داشته باشیم تا همیشه بتوانیم آنها را در بهترین فرم شان نگه داریم. من فکر نمی کنم هیچ کس منکر این باشد که خرید ویدال و پوگبا فوق العاده خواهد بود. ویدال دستمزد پایین تری دارد با این حال خریداران دیگری هم دارد ولی آنها حاضر نیستند به اندازه ی یونایتد به او پرداخت کنند. ولی این مساله برای پوگبا که پاریسن ژرمن هم به دنبال اوست , صادق نمی باشد.

خرید لو شاو که چلسی که او را زیر نظر دارد , غیر محتمل به نظر می رسد. دیگو کاستا به پیشنهاد بالاتری نیاز دارد چون چلسی , آرسنال و حتی رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات تابستانی حضور دارند و به دنبال او خواهند بود.

با این حال جوئل ولتمانز که به یونایتد لینک شد , بازیکنی نیست که نام او را زیاد شنیده باشیم. انتظار می رود که خبرهای زیادی طی ماه های پیش رو از این بازیکن بشنویم.

ما قبلا گفته ایم که یونایتد باید در تابستان کار های زیادی انجام می داده است و حالا آنها به اهمیت این مساله پی برده اند. خرید ماتا نشان داد که آنها از اشتباهات گذشته درس گرفته اند. چیزی که می بینیم این است که آنها تغییر سیاست داده اند.

۰ Comments