جایگزین مسیر

لیست خرید ون گال برای اولین حضورش در یونایتد

by | اردیبهشت , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به نظر می رسد باید ون گال را مربی فصل آینده منچستر یونایتد دانست و از همین رو لیستش به وودوارد داده است که برای تابستان آنها را به اولدترافورد بیاورد اما هنوز به طور رسمی این خبر منتشر نشده است.

میرور گزارش می دهد که ون گال مربی قطعی یونایتد در فصل آینده می باشد و لیست خرید او نیز منتشر شده است و به فکر بهبود یونایتد در فصل آینده می باشد اینطور به نظر می رسد که ون گال می خواهد با 100 میلیون پوند بازیکن های مورد نظر خود را جذب کند و 4 بازیکن نیز در لیست او می باشند و به وودوارد نیز ماموریت داده شده است تا این 4 بازیکن را به خدمت بگیرد و به تئاتر رویاها بیاورد.

در این تابستان بازیکنان زیادی به منچستر یونایتد لینک شده اند و در این لیست می توانید هدف های جدی یونایتد را ببینید و به نظر می رسد هدف های جدی این تیم نیز این 4 بازیکن می باشند.

اما به نظر شما ون گال مربی فصل آینده یونایتد می باشد و آیا می تواند با آمدن به یونایتد  این بازیکن ها را جذب کند؟

1:تونی کروس

این ستاره آلمانی و باشگاه بایرن مونیخ مدت هاست که به باشگاه منچستر یونایتد  لینک می باشد و منابع آگاه می گویند این ستاره آلمانی با یک پیشنهادی خوب به اولدترافورد منتقل می شود.

این در حالی است که بایرن مونیخ دوست ندارد این بازیکن را به فروش برساند او در این فصل بازیکن ثابت بایرن نبوده است و ون گال می خواهد این بازیک را به خدمت بگیرد تونی همان بازیکنی است که یونایتد شدیدا به آن نیاز دارد و خرید او زنگ خطری برای رقبای یونایتد در لیگ برتر می تواند باشد.

کروس اکنون خود را به عنوان بازیکن اصلی در بایرن معرفی کرده است و به نظر می رسد سران منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن این بازیکن می خواهند پول سنگینی و حقوقی بالا برای کروس بپردازند.

Bayern Muenchen v Borussia Dortmund - Bundesliga

2:مارکو رویس

یکی دیگر از ستاره هایی که در طول 12 ماه گذشته به یونایتد لینک شده است مارکو رویس می باشد که به سرعت پیشرفت کرد و در اروپا اکنون شناخته شده می باشد.

این بازیکن در فینالیست شدن دورتمند در سال گذشته بسیار نقش داشت و در این فصل نیز بسیار عالی کار کرده است این بازیکن آلمانی به احتمال زیاد برای چالش بیشتر در تابستان به لیگ برتر منتقل شود و منچستر یونایتد جدی ترین مشتری وی به حساب می آید.

حضور نداشتن در اروپا حتما مشکلاتی را به وجود می آورد اما سران یونایتد می خواهند علاوه بر پول شینجی کاگاوا را نیز به دورتمند پیشنهاد بدهند و این می تواند نظر یورگن کلوپ را عوض کند.

FBL-GER-BUNDESLIGA-DORTMUND-MAINZ

3:کوین استروتمن

ون گال یکی از تحسین کننده های کوین می باشد و اکنون با توجه به مصدومیت جدی که او دچار شده است اما بنا به گزارش ها هنوز هم یکی از هدف های اصلی یونایتد در تابستان می باشد.

این بازیکن می تواند جانشین خوبی برای روی کینی باشد که مدت هاست جای او در یونایتد احساس می شود و یونایتد نمی خواهد حضور نداشتن در اروپا طولانی شود و هرجور شده می خواهد این بازیکن را نیز با پیشنهادی بالا به خدمت بگیرد.

با توجه به رابطه عالی ون گال و استروتمن می توان این حدس را زد که این بازیکن در تابستان به یونایتد منتقل می شود و این انتقال نسبت به گزینه های دیگر بیشتر می باشد.

International Friendly - France v Netherlands

4:مت هوملز

او اکنون به عنوان یکی از بهترین دفاع وسط های اروپا شناخته می شود مت هوملز می تواند یک جانشین بلند مدت برا نمانیا ویدیچ باشد و آماده این کار نیز می باشد.

اگر چه او دلیلی برای ترک دورتمند نمی بیند اما ون گال می تواند او را راضی به آمدن به یونایتد کند و حضور در لیگ برتر و بازی در این لیگ می تواند چالش بسیار خوبی و جذابی برای این ستاره آلمانی باشد.

منچستر یونایتد می خواهد با 30 میلیون پوند مت هوملز را به خدمت بگیرد و این مبلغ در بند جداسازی این بازیکن از دورتمند می باشد اما او می تواند در یونایتد به موفقیت های زیادی دست پیدا کند مت هوملز کارنامه عالی دارد و در توانایی هایش شکی نیست اما یونایتد باید برای به خدت گرفتن هوملز تلاش زیادی را به کار ببرد.

Borussia Dortmund v Real Madrid - UEFA Champions League Quarter Final

۰ Comments