جایگزین مسیر

لیندگارد: روحـیه تیمی یونایـتد در بالاترین حـد اسـت

by | دی , ۱۶ , ۱۳۹۱

دروازه بان تیم صدرنشین لیگ برتر معتقد است که فضای مثبتی که در رختکن اولدترافورد وجود دارد به تیم کمک کرده است تا هفت امتیاز برتری خود را در صدر جدول حفظ کند.
آندرس لیندگارد معتقد است که از وقتی که او در سال 2010 به یونایتد پیوست، روحیه ای که در تیم منچستر یونایتد وجود دارد هرگز به این اندازه بالا نبوده است و این یک عامل مهم در فرم خوب اخیر تیم بوده است.
تیم سر الکس فرگوسن، از یک دوره ی پربار در کریسمس بهره می برد و ده امتیاز از دوازده امتیاز ممکن را به دست آورده است و فاصله ی هفت امتیازی خود را با منچسترسیتی را حفظ کرده است.

در حالی که دروازه بان دانمارکی رقابتی سختی با دیوید دخه آ برای بازی کردن دارد، او می گوید بازی برای باشگاه لذت بخش است و او چشم به بازی های آینده پس از مسابقات خسته کننده زمستان دارد.

لیندگارد به MUTV تلویزیون رسمی باشگاه گفت: ” از وقتی که من به اینجا آمدم و به یاد می آورم روحیه تیمی در بالاترین حد خود قرار گرفته است. ”

” ما عملکرد فوق العاده ای در طول دوره ی کریسمس داشته ایم و نتایج بزرگی به دست آوردیم، تنها در برابر سوانسی امتیاز از دست دادیم که به نظر من آن بازی را هم باید می بردیم. ”
” ما عملکرد درخشانی داشته ایم و شما می توانید ببینید که روحیه ی تیمی چقدر بالاست و همچنین، مردم خوشحال هستند و یک جو خوب، دوستانه و شاد در رختکن تیم وجود دارد. این شادی به خاط تلاش (همه ی بازیکنان تیم) است. ”

لیندگارد بیان می کند که آماده شدن برای بازی ها در طول دوره جشن (کریسمس) به اندازه ای که دیگران فکر می کنند مشکل نیست و همیشه فشارهای سخت روانی، به ویژه در یک باشگاه بزرگ، وجود دارد.

وی ادامه داد: ” تمرین کردن در طول دوره کریسمس کار سختی نیست چرا که ما باید بازی های بسیاری انجام دهیم.ما باید برای بازی بعدی آماده شویم و پس از آن ما دوباره یک بازی دیگر داریم. ”

” این بازی ها به وضوح بسیار سخت است، اما تمرینات به خودی خود در مقاطع مختلف سال سخت نیست. ”

” از نظر ذهنی آن دوره ی بسیار سختی است و من فکر می کنم از هنگامی که در یونایتد بوده ام، برنامه کریسمس امسال سخت تر از سال های دیگر بوده است. ”

آندرس لیندگارد اضافه کرد: ” اما بعد از سال نو با کسب نتایج خوب، یک احساس مثبت وجود دارد. فضای خوبی وجود دارد و ما در صدر جدول هستیم. ما در حال حاضر بر بازی های بعدی و گرفتن نتایج خوب تمرکز کرده ایم. ”

تراکم مسابقات در طول دوره کریسمس باعث شده است که منچستر یونایتد چهار بازی در بیش از ده روز انجام دهد، که در آن بازی ها، شیاطین سرخ 11 گل به ثمر رسانده اند و تنها چهار گل دریافت کرده اند و در مقابل وست بروم و ویگان دروازه ی خود را بسته نگه داشته اند.

۰ Comments