جایگزین مسیر

لیگ زیر 21 سال؛ ساوت 1-2 منچستریونایتد

by | دی , ۲۴ , ۱۳۹۲

ستارگان جوان منچستریونایتد از چارچوب رقابت های لیگ برتر زیر 21 سال با کامبکی یونایتدی برابر ساوتهمپتون به نتیجه 2 بر 1 پیروز شدند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در شرایطی که شیاطین سرخ با یک گل از حریف خود ساوتهمپتون عقب افتاده بودند, با دو گلی که به ثمر رساندند, شکست را با پیروزی عوض کردند.

وارن جویس در این دیدار به خاطر بازگشت برخی بازیکنان قرضی تیم, ترکیب باتجربه ای در اختیار داشت. تایلر بلکت, دیویده پتروچی, جسی لینگارد, فدریکو ماکدا و ویل کین همه بازیکنان قرضی یونایتد هستند که با اتمام قرارداد قرضی خود به منچستر برگشته اند.

ساوتهمپتون در دقیقه 15 با گلی که عمر رووی به ثمر رساند در بازی پیش افتاد,  بازیکنان ساوتهمپتون به خاطر عدم تمرکز بازیکنان خط دفاعی یونایتد توانستند توپ را از سم جانستون عبور دهند تا میزبانان در بازی پیش بیافتند.

جک استیفنز می توانست اختلاف گل را برای قدیسان جوان دو برابر کند اما شوت از راه دور او با فاصله زیادی به بیرون رفت. یونایتد در ادامه توانست کم کم بازی را به کنترل خود دربیاورد و لینگارد گل تساوی بخش شیاطین سرخ را به ثمر رساند.

لینگارد که در این بازی هافبک هجومی تیم بود اخیرا پس از پایان انتقال قرضی خود از بیرمنگام برگشته است. لینگارد از میانه میدان پا به توپ جلو آمد و از فاصله 25 یاردی توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد تا بازی مساوی شود.

بازیکنان یونایتد در آغاز نیمه دوم فشار خود بر روی دروازه حریف را ادامه دادند و به نظر می رسید مصمم هستند تا با سه امتیاز بازی به شهر منچستر برگردند. ابتدا فدریکو ماکدا فشار را بر روی بازیکنان حریف آغاز کرد, سپس هم تیمی ایتالیایی او داویده پتروچی توپی را برای لارنل کول در سمت چپ محوطه جریمه سانتر کرد. کول نیز با ضربه تمام کننده عالی دروازه بان ساوت را مغلوب خود ساخت و در دقیقه 50 بازی برتری را برای شیاطین سرخ به ارمغان آورد.

پتروچی در صحنه دیگری از جناحین حرکت کرد, او دوباره توپ را به کول که کسی ازش مراقبت نمی کرد, فرستاد و کول نیز توپ را به لینگارد پاس داد, و در نهایت ضربه لینگارد را دروازه بان ساوت مهار کرد. در صحنه ای دیگر دروازه بان ساوت سانتر لینگارد برای ویل کین را نیز مهار کرد.

این تیم جوان یونایتد همه آن ویژگی هایی که در تیم اصلی یونایتد اکنون نمی توان مشاهده کرد, در خود داشت, تیم بسیار تهاجمی بازی می کرد و در برابر دروازه حریف بیرحمانه بازی می کرد. یونایتد دست پیش را در بازی داشت اما در اواخر بازی هریسون ریید شوتی را روانه دروازه کرد که با فاصله بیرون رفت. اگر آن ضربه گل می شد  ساوت می توانست یک امتیاز باارزش از این بازی بگیرد.

شیاطین سرخ در بازی بعدی در سالفورد میزبان میدلزبورو خواهند بود, مطمئنا این دیدار نیز, بازی خوب دیگری برای شیاطین سرخ جوان خواهد بود.

.

منچستریونایتد در بازی دیشب با این ترکیب بازی می کرد:

جانستون, لاو, اکانگامنه, تورپ, جیمز؛ کول, پتروچی, بلکت؛ ویل کین_روثول دقیقه 88), ماکدا, لینگارد

ذخیره های یونایتد: گولیتی, پیرسون, گریمشاوو, ویر

۰ Comments