جایگزین مسیر

لیگ زیر 21 سال | تاتنهام 0-1 منچستریونایتد | گلزنی دوباره ویلسون

by | فروردین , ۲۶ , ۱۳۹۳

تیم زیر 21 سال منچستریونایتد با به نمایش گذاشتن بازی زیبا توانست مزد سخت کوشی خود را با کسب هر سه امتیاز بازی برابر تاتنهام بگیرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گل برتری بخش جیمز ویلسون در نیمه دوم بازی و عملکرد خوب خط دفاع که منجر به کسب کلین شیتی دیگر برای شیاطین سرخ شد, باعث شد تا شیاطین سرخ در این دیدار به برتری برسند. این هشتمین بازی در مجموع 13 بازی بود که بن آموس توانست دروازه خودی را بسته نگه دارد.

تاتنهامی ها ترکیب قوی به میدان فرستاده بودند که شامل بازیکن سابق یونایتد زکی فرایرز نیز می شد در کنار موسی دمبله و نابیل بنتالب که به تازگی توانسته در لیگ برتر در ترکیب اصلی تاتنهام بدرخشد. با چنین ترکیبی, جای هیچ تعجبی نبود که تاتنهامی ها مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند و شاگردان جویس برای رسیدن به نزدیکی های دروازه جوردن آرچر تلاش کنند. نیمه اول بازی تحت شعاع بازی درخشان آموس و چارنی اکانگامنه قرار گرفت.

جاش اونوماه در دقیقه سه بازی توانست دروازه یونایتد را باز کند, اما داور بسیار زودتر از اینکه توپ گل شود در سوت خود دمیده بود. دقایقی بعد جاش دوباره موقعیت دیگری کسب کرد که در نهایت آموس ضربه او را از تیر نزدیک مهار کرد. مصدومیت بد سر گیلرمو وارلا, مشکل زیادی برای شیاطین سرخ بوجود نیاورد و تنها باعث شد سیدی یانکو به جای وارلا در پست دفاع راست به بازی ادامه داد. همین شرایط ویلسون تک مهاجم شیاطین سرخ را مجبور کرده بود بیشتر در زمین خودی حضور داشته باشد.

سلیمان کولیباری در صحنه ای با عبور از اکانگانه ضربه ای به سمت دروازه یونایتد زد اما مدافع بلژیکی شیاطین سرخ با تکل فوق العاده ای اجازه نداد اوناماه کاری از پیش ببرد.

آموس پیش از این صحنه با دو واکنش خوب مانع از گلزنی کنی مک اووی و روبن لامیرز شده بود.

اما علی رغم فشار تاتنهامی ها, در آستانه انتهای نیمه اول, مدافع عنوان قهرمانی حرکات مثبتی نیز در زمین انجام داد. اگرچه در نیمه دوم نیز بازی به همین شکل پیش رفت. آموس این بار کمتر از بقیه تنها در چند صحنه سانتر عکس الاعمل نشان داد.

با ادامه بازی شیاطین سرخ تلاش می کردند تا در بازی برتری خود را به حریف دیکته کنند که کاپیتان ریسی جیمز اولین شوت را برای شاگردان جویس در دقیقه 57 به سمت دروازه تاتنهام زد که با برخورد به بازیکنان حریف به کرنر رفت. جیمز ویر که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود می توانست از روی ضربه کرنر با ضربه سر گل بزند اما آرچر با شیرجه ای خوب توانست به خوبی واکنش نشان دهد.

ثانیه هایی بعد, یانکو توپ را به ویر فرستاد تا یونایتد حمله دیگری را شکل دهد. حرکت زیبای ویر باعث شد تا ویلسون موفعیت خوبی در گوشه محوطه جریمه کسب کند و با شوتی زمینی به گوشه دروازه تاتنهام, آرچر را مجبور به واکنش نشان دادن کند اما در نهایت ضربه ویلسون از نزدیک دروازه به بیرون رفت.

سپس بازی با حرکت زیبای بن پیرسون در برابر خط هافبک تیمی که بسیار باتجربه تر از او می باشد, به اوج حساسیت خود رسید, پیرسون با این حرکت زیبا توپ را در نهایت به ویلسون پاس داد تا او بار دیگر مهارت و کیفیت خود در چارچوب شناسی را به رخ بازیکنان باتجربه تاتنهام بکشد و شاگردان جوان جویس را در بازی پیش بیاندازد.

علی رغم فشار زیاد, تاتنهام نمی توانست موقعیت پیدا کند تا آموس را به دردسر بیاندازد و نمایش اکانگامنه و پدی مک نیر در قلب خط دفاع بی نظیر بود, حتی زمانی این عملکرد ارزش بیشتری پیدا می کند که متوجه می شویم هیچ یک از این دو بازیکن جوان در پستی بازی می کنند که پست اصلی آنها نمی باشد.

لامیراس در دقایق باقی مانده ضربه والی زد که از بالای دروازه به بیرون رفت و ضربه آندرس پریرا در وقت های تلف شد نیز بیرون رفت.

یونایتد در نهایت با نتیجه 1 بر 0 امیدهای خود برای رسیدن به نیمه نهایی را در آستانه بازی برابر نورویچ سیتی در الدترافورد در روز پنجشنبه بیشتر کرد. شیاطین سرخ هم اکنون با این پیروزی به رتبه ششم جدول رسیدند.

ترکیب یونایتد: آموس, وارلا(ویر 20), اکانگامنه, جیمز, یانکو, پیرسون, روثول, آندرس پریرا, راولی(هارروپ 78), ویلسون

ذخیره هایی که استفاده نشدند: پریرا, مک کونل, روج

……………

[highlight]دانلود گل ویلسون با حجم یک مگابایت[/highlight]

ورود به صفحه دانلود

۰ Comments