جایگزین مسیر

لیگ قهرمانان: کاری که باید یونایتد برای صعود انجام بدهد!

by | آذر , ۱۷ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-منچستر یونایتد در دیدار امشب در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان در آخرین بازی خود باید به مصاف وولفسبورگ صدرنشین گروه دوم برود و با شکست دادن این تیم آلمانی صعود خود را قطعی خواهد کرد این در حالی است که اگر شرایط به سود یونایتد رقم بخورد این تیم با یک تساوی نیز می تواند راهی دور بعد شود.

هر ۴ تیم در این گروه هنوز کارهایی برای انجام دادن دارند و پی اس وی برای صعود باید در خانه در مقابل زسکا به برتری دست پیدا کند تا بتواند به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کند.در اینجا ما می خواهیم تمام احتمالات را برای شما ذکر کنیم……

  • یونایتد در صورت پیروزی در ورزشگاه فولکس واگن می تواند به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کند و با اطمینان خاطر در بین ۱۶ تیم برتر قرار خواهد گرفت و در صورت تساوی و پیروزی پی اس وی در برابر زسکا , منچستر یونایتد در رتبه سوم قرار خواهد گرفت.
  • تساوی در این دیدار مطمئنا برای یونایتد کافی نیست و با این نتیجه در رتبه دوم قرار می گیرد و در صورت پیروزی پی اس وی در برابر زسکا تیم در رتبه سوم قرار خواهد گرفت.
  • اگر منچستر یونایتد در این دیدار بازنده شود پی اس وی تنها با تساوی می تواند به مرحله بعد صعود کند به دلیل اینکه در ورزشگاه فیلیپس در برابر یونایتد با نتیجه ۲-۱ برنده شده است و در ورزشگاه اولدترافورد نیز به نتیجه تساوی دست پیدا کرده است.
  • یونایتد از رتبه سوم پایین تر نخواهد آمد و اگر اتفاقاتی رخ دهد مردان لوییس ون گال به لیگ اروپا خواهند رفت.
  • زسکا با پیروزی در برابر پی اس وی با هر نتیجه ای می تواند به عوان تیم سوم به لیگ اروپا صعود کند.

table ucl

۰ Comments