جایگزین مسیر

ماتا:احساس می کنم در خانه ام هستم

by | بهمن , ۹ , ۱۳۹۲

خوان ماتا می گوید از زمانی که به منچستریونایتد آمده است, با استقبال گرم همه مواجه شده است و اعتراف می کند که از هم اکنون احساس می کند در منچستریونایتد انگار در خانه خود حضور دارد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن اسپانیایی روز شنبه رسما به الدترافورد منتقل شد و دوشنبه اعلام شد که پیراهن شماره 8 را در یونایتد خواهد پوشید. اولین بازی او برابر کاردیف سیتی تنها یک روز پس از معرفی او بود و در شرایطی قابل توجه 72 ساعت پس از انتقالش به یونایتد این بازیکن 25 ساله اولین بازی خود را انجام داد.

ماتا در مصاحبه خود با سایت باشگاه روز سه شنبه سعی کرد تا نشان دهد این مدت زمان کم حضورش چقدر عالی بوده است و توضیح داد که چگونه همه در باشگاه به خوبی به او خوشامد گفته اند.

خوان به سایت باشگاه گفت: زمان از وقتی که من به اینجا آمدم, بسیار سریع جلو می رود. من تنها 2 بار با تیم تمرین کردم اما استقبال همه فوق العاده بود. بچه ها بسیار عالی بودند. اینجا جو عالی حاکم است. من بسیار خوشحال هستم و چشم به بازی بعدی دوخته ام.

“ورزشگاه باورنکردنی هست. هواداران بسیار پرسروصدا هستند, حتی قبل از زمانی که بازی آغاز بشود. لحظات فوق العاده ای برای من می باشد. حتی شبکه های اجتماعی هم ارادت زیادی به من داشتند. میزان هواداران این باشگاه باورنکردنی است.”

“من از اولین ثانیه حضور در این باشگاه احساس آرامس و راحتی می کنم. بازیکنان باعث شده اند من چنین احساسی داشته باشم. اگر حقیقتش را بخواهید من نتوانستم آن اندازه که لازم است تمرین کنم زیرا در حال انتقال به باشگاه بودم. من می توانم بهتر بشوم. اما احساس می کنم شرایط خوبی دارم. من هنگام بازی در کنار این بازیکنان احساس خوبی دارم.”

پس از پیروزی 2 بر 0 برابر کاردیف, ماتا تمایل دارد تا درباره احساش نسبت به این پیروزی و نزدیک شدن به صدر جدول لیگ صحبت کند.

“ما برای اینکه اطمینان حاصل کنیم باید این احساس را تداوم بخشیم. من همیشه مثبت نگاه می کنم. اگر یک باشگاهی باشد که بتواند برگردد و به صدر جدول برسد, آن باشگاه منچستریونایتد می باشد. ما تلاش خواهیم کرد تا همزمان با رسیدن به پایان فصل, تا هر اندازه که می توانیم در بازی ها پیروز شویم, امیدواریم همه آنها را ببریم.”

۰ Comments