جایگزین مسیر

ماتا:می دانستم منچستر یونایتد هزینه های بالایی صرف خواهد کرد

by | تیر , ۲۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-خوان ماتا طی صحبت هایی اعلام کرد که می دانسته است که منچستر یونایتد برای بازسازی دوباره تیم هزینه های بالایی را صرف خواهد کرد تا دوباره به دوران خوبش بازگردد.

خوان ماتا اعلام کرد که زمانی که به منچستر یونایتد پیوست به او گفه اند که بخشی از آینده تیم خواهد بود.وی با یک انتقال بسیار بالا به منچستر یونایتد پیوسته است.

خوان ماتا در نقل و انتقالات زمستانی یعنی در ژانویه  2014  با مبلغ 37.1 میلیون پوند از چلسی به منچستر یونایتد پیوست.وی در زمان مویس به منچستر یونایتد پیوست و مدت کوتاهی زیر نظر این مربی کار کرد.

منچستر یونایتد که فصل بسیار بدی را با مویس پشت سر گذاشته بود در تابستان گذشته رقم سرسام آوری را در نقل و انتقالات صرف کرد و بازیکنانی نظیر آنخل دی ماریا,دالی بلیند,لوک شاو,آندر هررا,مارکوس روخو , رادامل فالکائو را به مجموع 150 میلیون پوند جذب کردند و در این تابستان نیز تا به اینجا ممفیس دیپای,متیو دارمیان,باستین شوان اشتایگر و مورگان اشنایدرلین را به تیم خود منتقل کرده اند.

ماتا به خبرنگاران گفت:

آنها به من گفتند”شما بسیار مهم هستید شما اولین آنها خواهی بود”.من می دانستم که تیم باز از این خریدها انجام خواهد داد.

با جذب بازیکنانی در این تابستان به یونایتد پیوسته اند بیشتر طرفداران انتظار دارند که منچستر یونایتد در فصل جدید در لیگ برتر به مقام قهرمانی دست پیدا کند اما ماتا معتقد است که با یک شروع خوب,تیم می تواند به موفقیت دست پیدا کند.

ماتا افزود:

ما می دانیم هنوز هم باید کارهایی برای این موفقیت انجام بدهیم.

تنها با جذب بازیکنان خوب نتیجه خوب در دسترس نیست.ما باید خوب بازی کنیم تا برنده جامی شویم.

۰ Comments