جایگزین مسیر

ماتا آماده برای برنامه های کریسمس

by | دی , ۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران

این متن بر گرفته از وبلاگ خوان ماتا هافبک تیم منچستر یونایتد است :

سلام به همه! اینجا کریسمس است.از زمانی که من بچه بودم همیشه این موقع از سال را دوست داشتم…. و هنوزم دوستش دارم.

همونطور که می دونید… تعطیلی در لیگ برتر وجود ندارد – این شلوغ ترین ماه فصل است واقعا, پس این یکی از دوره های بسیار مهم فصل است وقتی شما در طی چند روز می توانید ببرید یا امتیازها را از دست بدهید.در واقع این هفته ما در روزهای جمعه و یکشنبه بازی می کنیم.

هدف ما این است که به بهترین شکل امسال را به پایان برسانیم : با دو پیروزی دیگر. در برابر استون ویلا نتوانستیم هفتمین پیروزیمان را بدست بیاوریم.اون یک بازی پیچیده بود.آنها گل اول را به ثمر رساندند.گل اول بنتکه عالی بود و آنها فضایی برای برگشت به ما ندادند.ما تونستیم به لطف ضربه سر فالکائو بازی را مساوی کنیم – من برای او بسیار خوشحالم.من فکر میکنم او سزاوارش بود زیرا او هر روز به سختی تلاش می کرد , در پایان بازی , با وجود اینکه استون ویلا 10 نفره بود , ما نتونستیم گل دوم را به ثمر برسونیم. بازی در ویلا پارک برای هر تیمی دشوار است اگر چه یونایتد باید سعی کند همیشه در هر جایی برنده شود. ما باید از فرصت 10 نفره شدن حریف بیشتر استفاده کنیم اما آنها به خوبی دفلع کردند و حتی سعی کردند ضدحمله بزنند.

همچنین در کریسمس , من دوست دارم بازی کنم و فضای خاصی را در استادیوم ها ببینم. در روز ویژه ” Boxing day” من مطمئنم اولدترافور پر از بچه ها می شود این یکی از بازی های خاص این فصل است و بدون شک یکی از نماد های لیگ برتر است.ما سعی می کنیم یک روز بزرگ را با پیروزی برابر نیوکاسل رقم بزنیم.

بوس , بغل و تشکر از شما برای حضور همیشگی تان!دارم یک فصل بزرگ را با کسانی که دوستشان دارم سپری می کنم و کریسمس بر همه مبارک!

 

خوان ماتا

۰ Comments