جایگزین مسیر

ماتا : احساس غرور می کنم

by | اردیبهشت , ۱ , ۱۳۹۴

در این پست به بخش هایی از نوشته ی روز گذشته ی خوان ماتا در وبلاگش که در سایت رسمی باشگاه هم آورده شده، می پردازیم.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – سلام به همگی. امروز، همانطور که عنوان بالا می گوید، من احساس غرور می کنم. می خواهم دلیلش را به شما بگویم، همانطور که می توانید تصور کنید آخر هفته ی ویژه ای برای من بوده است. وقتی ما در حال ترک استمفورد بریج بودیم تا به قطار برسیم و به منچستر برگردیم، احساس دوگانه ای داشتم. به خاطر شکست عصبانی بودم، و بعد از دیدن چند دوست قدیمی هیجان زده، اما به شکل ویژه ای احساس غرور می کنم- اساساً به دو دلیل…

احساس غرور کردم از بازی ای که تیم انجام داده بود، داشتن مالکیت توپ، کنترل بازی و خلق موقعیت های گلزنی، و همگی این ها در استمفورد بریج برابر پیشتاز لیگ. همانطور که سرمربی بعد از بازی گفت، ما به شیوه ی فوتبالمان وفادار بودیم. اگر ما این نحوه ی بازیمان را حفظ کنیم، در آینده پیروزی بسیار بیشتر از شکست عایدمان خواهد شد. من به این امر کاملاً اطمینان دارم.

تیم با نمایشی که در برابر چنین حریف دشواری ارائه داد، شخصیت خود را نشان داد. حریفی که هیچ فضایی در نیمه ی زمین خود نمی داد و با نفرات بسیار زیاد به دفاع می پرداخت.

بدیهی است، ما مرتکب چند اشتباه شدیم که باید برای آینده از آن ها درس بگیریم. اما در مجموع احساس من درباره ی بازی ای که انجام دادیم این بود : غرور

دلیل دیگر، همانطور که می توانید تصور کنید، برخورد هواداران چلسی با من بود. مهربانی و احترام این افراد واقعاً ملموس بود و من به این خاطر همیشه ممنون خواهم بود. ممنونِ آن ها و همینطور بازیکنان. من به خاطر برخوردشان تشکر کردم و به آن ها قهرمانی را در لیگ که در آستانه ی فتحش هستند تبریک گفتم، چون ( قهرمانی آن ها ) تقریباً قطعی شده است. دیدار و صحبت بعد از بازی با آن ها و همچنین کادر فنی، پزشکی، فیزیوتراپی و … خوب بود. تشکر از همگی و تبریک.

ما می دانیم که پنج فینال پیش رو داریم و سعی خواهیم کرد که در همه ی آن ها پیروز شویم تا به هدفمان برسیم. اولی خارج از خانه برابر اورتون است، بازی در استادیوم آن ها آسان نیست. دفعه ی آخری که برابرشان بازی کردیم برای برنده شدن تلاش بسیاری کردیم. اما تلاشمان را خواهیم کرد تا مجدداً سه امتیاز را به دست بیاوریم.

۰ Comments