جایگزین مسیر

ماتا امیدوار به کسب جام به همراه ون خال

by | خرداد , ۱۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

گرانترین بازیکن تاریخ یونایتد,خوان ماتا که در زمستان از چلسی به یونایتد آمد مدعی شد بی صبرانه منتظر آغاز فصل جدید است و امید زیادی دارد تا به همراه ون خال حتی از فصل آینده قهرمان شدن را تجربه کند.

ماتا که در لیست نهایی اسپانیا برای جام جهانی هم قراردارد اعلام کرد به ون خال خوشبین است تا مانند تیم های قبلی اش در یونایتد هم موفق باشد.

او در مصاحبه ای که در کمپ تمرینی اسپانیا انجام داد در مورد یونایتد و جام جهانی صحبت کرد.او گفت:

“ون خال یک قرارداد 3 ساله با یونایتد امضا کرده است و من احتمال می دهم سه سال پرشکوه را در یونایتد تجربه خواهم کرد.کارنامه ی او جای هیچ صحبتی را نمی گذارد.

سال سختی را گذراندیم اما من مطمئنم حتی از سال دیگر هم ما می توانیم قهرمان شدن را شروع کنیم.منچستریونایتد با یک فصل ناکامی خیلی تغییر نخواهد کرد و به شما قول می دهم از سال آینده مثل همیشه مدعی خواهد بود.

من می دانم ون خال همیشه تیم هایش هجومی کار می کنند.او در یونایتد برای این سبک بازی کردن کار سختی ندارد چرا که یونایتد هم بر اساس حمله و بازی زیبا بنا شده است.ون خال بسیار با تجربه است و من امیدوارم با خریدهایی که انجام می دهد دوباره یونایتد را به اروپا برگرداند.”

ماتا در مورد جام جهانی هم صحبت کرد و بهترین لحظه ی عمرش را قهرمانی در جهان به همراه اسپانیا دانست.او اضافه کرد:

“قهرمانی در افریقای جنوبی بهترین لحظه فوتبالم بود و البته بعد از ان قهرمانی در اروپا به همراه چلسی می باشد.من خوشحالم که به همراه دخیا مسافر برزیل شده ام.”

ماتا همچنین در مورد شایعه خروجش از یونایتد صحبت کرد و ان را دروغ خطاب کرد.او در این باره گفت:

“وقتی این خبر را شنیدم ابتدا عصبانی شدم اما بعد از چند لحظه به این دروغ خندیدم.من بعد از پیوستن به یونایتد بازی های زیادی کردم و توانستنم خوب گل بزنم.بنابراین من به دنبال تلاش بیشتر و بازی بهتر در یونایتد هستم”.

۰ Comments