جایگزین مسیر

ماتا: فقط یک چیز است که با چلسی به آن دست نیافته ام

by | تیر , ۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران- خوان ماتا که در نقل و انتقالات ژانویه 2014 با مبلغ 39.5 میلیون پوند از چلسی راهی یونایتد شد اکنون عنوان قهرمانی لیگ برتر را هدف قرار داده است و معتقد است یونایتد با ارائه فوتبال خوب و خریدهای مناسب در تابستان میتواند فصل بعد برای قهرمانی بجنگد.

ماتا در مصاحبه ای که با beIN Sports داشت گفت :

چیزی که من دلم میخواهد، دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر است. من این شانس را داشتم که در چلسی عناوین بسیار زیادی را بدست آورم اما هرگز نتوانستم عنوان لیگ برتر را کسب کنم و این چیزی است که من همیشه آنرا در ذهن خود دارم.

میخواهم آنرا بدست آورم و میخواهم فوتبال خوبی را در منچستریونایتد ارائه دهم تا نشان دهیم که ما هنوز در حد قهرمانی لیگ و جنگیدن برای هر عنوان دیگری هستیم. با فوتبال خوب فکر میکنم ما بتوانیم به آن دست یابیم. ما به پیروزی در بازی های بیشتری نیاز داریم. فکر میکنم تیم خوبی داریم و مطمئن هستم که باشگاه سعی دارد تا با جذب چند بازیکن دیگر، ترکیب تیم را حتی از این هم بهتر کند.

به بنظرم ما در تیم مان بازیکنان درجه یک و با کلاس جهانی داریم همچنین یک سرمربی خوب ، پس ما تمام چیزهای لازم برای دستیابی به موفقیت را در اختیار داریم فقط باید آن را به عمل برسانیم و باشگاه را به جایگاهی که به آن تعلق دارد برگردانیم.

ماتا فصل گذشته زیر نظر فن خال عملکرد بسیار خوبی داشت. او در 33 بازی 9 گل به ثمر رساند و 50 شانس گلزنی خلق کرد و متوسط دقت پاسهایش 90 درصد بود.

۰ Comments