جایگزین مسیر

ماتا: فن خال مربی بسیار سخت گیری است

by | خرداد , ۱۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-  هافبک اسپانیایی منچستریونایتد در مورد کار با لوییس فن خال (پس از اولین فصل خود در اولدترافورد) می گوید:
” فن خال مربی بسیار سخت گیر, بازم تاکید می کنم سخت گیر است “

فن خال از زمانی که وارد الدترافورد شده یک سری قوانین جدیدی را اضافه کرده است. مثل باهم غذاخوردن بازیکنان و اخراج کسانی که تاخیر دارند .اما باوجود نگرش سرسختانه او ماتا اصرار داردکه از کار بااین مرد هلندی لذت میبرد. او به سایت باشگاه گفت:

او یک مربی بسیار سخت گیر است و همیشه بازیکنان چه در بازی, چه در تمرین را به خوبی زیر نظر دارد. اما با همه این ها، او مربی بسیار خوبی است . همچنین تجربه های زیادی دارد. واقعاً با یک شخصیت قوی واستوار به بازیکنان دستور می دهد.او همیشه روحیه جنگندگی و پیروزی را در خود حفظ می کند .همیشه از ما می خواهد پیروز باشیم و فوتبال زیبایی را ارائه دهیم.
ماتا بخش مهمی از تیم فن خال به ویژه در نیم فصل دوم بوده است.او 10 گل در 35 بازی در اولین فصل کامل خود را برای منچستر به ثمر رسانده است.اما او امیدوار است فصل اینده بهتر شود.

وی افزود:

من می خواهم روند پیشرفت خود را حفظ کنم و بهترین عملکرد خود را در باشگاه به نمایش بگذارم اهداف جدید داریم، مثلا من به عنوان یک بازیکن تهاجمی، دوست دارم که گل بزنم و بتوانم با پاس هایم تیم را کمک کنم .تمام هدف ما برای فصل بعد ایجاد حس رضایت مندی در هواداران است. من فکر میکنم در این فصل گام بزرگی به جایی که باشگاه سزاوارش بود برداشتیم .
ما در این فصل یک مربی جدید با فلسفه ای جدید و بازیکنان جدید در اختیار داشتیم. فصل آینده ما به لیگ قهرمانان امیدواریم و باشگاه برای اهداف بزرگ خواهد جنگید وما تلاش خواهیم کرد به تمام افتخارات دست پیدا کنیم.

۰ Comments