جایگزین مسیر

مارتینز:مویس شرایط یونایتد را درست می کند

by | فروردین , ۳۰ , ۱۳۹۳

خاویر مارتینزجانشین مویس درباشگاه اورتون می باشد و به خوبی از میراث مویس استفاده کرده است و امیدوار است سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

او در مصاحبه ی قبل از بازی با یونایتد صحبت های جالبی کرده است.او معتقد است مویس سزاوار تشویق در گودیسون پارک می باشد.

مویس اولین بار است که با یونایتد در ورزشگاهی که 12 سال در ان بود به مصاف اورنون می رود.

با توجه به اینکه مویس جند بازیکن اورتون را می خواست با خود به یونایتد ببرد و بالاخره فلینی را برد هواداران از دست او خشمگین هستند اما مارتینز امیدوار است مویس تشویق شود.

او گفت:

“ما یک باشگاه متمدن هستیم و انصاف حکم می کند که به گرمی از مویس و زحماتش در این باشگاه تشکر شود.کار او در اورتون فوق العاده بوده است و از هیچ تیمی را ساخته که همیشه جز 7 تای اول بوده و گاهی برای سهمیه جنگیده است.

این بازی بسیار مهم است و برنده ی این بازی امیدوار گرفتن سهمیه می باشد.

مویس و فیل نویل و مروان فلینی از ارکان اورتون در سالهای اخیر بوده اند وهواداران باید از انها تشکر کنند.

اما حالا مویس به عنوان سرمربی منچستریونایتد به گودیسون پارک می اید و تمام تلاش خود را برای شکست ما انجام می دهد و ما هم سخت تلاش می کنیم تا یونایتد را شکست دهیم.”

مویس جانشین فرگوسن شده است و فصل بدی را داشته است اما جالب است که مارتینز معتقد است او شرایط را درست می کند و از فصل اینده یونایتد دوباره مدعی عناوین قهرمانی می باشد.

او ادامه داد:

“هنگامی که به یونایتد نگاه می کنید می توان فهمید مویس در شرایط سختی قراردارد اما او قطعا مشکلات را حل می کند و من مطمئنم از فصل اینده مویس و یونایتدش را در صف مدعی ها خواهیم دید.

من می دانم انها در چند بازی پایانی تا پای جان مبارزه می کنند تا سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرند و این کار ما را سخت می کند.

واقعا روحیه منچستر ستودنی است چرا که انها حتی در این شرایط برای چهارمی می جنگند. گویا جنگندگی و حریص بودن به پیروزی در DNA یونایتد تنیده شده است.

این فصل برای انها چالشی جدید بود ولی از فصل اینده به روال قبل خود بر می گردند.”

۰ Comments