جایگزین مسیر

مارکا:شاید باورتان نشود اما ون خال 270 میلیون یورو بازیکن می خرد!

by | خرداد , ۱۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه اسپانیایی و معتبر مارکا در تیتری جالب مدعی شد برخلاف انتظار همه مربی جدید شیاطین سرخ,لوئیز ون خال تابستانی پر خرید را دارد و 270 میلیون یورو بازیکن می خرد.

مارکا مدعی شد با توجه به فصل بسیار بد یونایتد ون خل برای امضای قرار داد شرط کرده است تا بازیکنانی که می خواهد به هر شکلی به اولدترافورد اورده شوند و سران یونایتد هم به او قول بودجه ای 270 میلیون یورویی داده اند.بخشی از این بودجه از فروش برخی بازیکنان به دست می اید.

این روزنامه همچنین اهداف یونایتد در لالیگا را معرفی کرد و نکات امبدوار کننده ای را ذکر کرده است.

با توجه به مارکا بازیکنان زیر از لالیگا در لیست یونایتد می باشند:

“فابرگاس,کوکه,دی ماریا,میراندا,توران,لاپورته و راکیتیچ”

این روزنامه همچنین اشاره کرد در مورد انتقال فابرگاس یونایتد بخت اول است و حضور او در چلسی تنها شایعه بوده است و در مورد کوکه هم,اتلتیکو بعید است بتواند مقاومت کند و در صورت فروش احتمالی او سران این باشگاه ترجیح می دهند او را به حریف خود یعنی بارسلونا ندهند.

مارکا مدعی شد از میان توران و میراندا یک بازیکن به طور قطع سال اینده در اولدترافورد خواهد بود.در مورد دی ماریا و راکیتیچ شانس خرید دی ماریا را بیشتر دانست و اعلام کرد در صورتی که راکیتیچ به رئال بپیوندد باید دی ماریا را یک شیطان سرخ دانست.

این روزنامه از اهداف یونایتد در دیگر لیگ ها هم اسم برد و اصلی ترین انها را مت هوملز و رویس از دورتموند دانست.شاوو,استروتمن,کاوالیو,شواینی و مولر دیگر بازیکنن مد نظر یونایتد از دید مارکا می باشند.

البته در این مقاله احتمال حضور سه استعداد جوان از هلند را پیش بینی شده بود و گویا یونایتد برای جذب کلاسیه و دی فری و مارتینز اقدام خواهد کرد.

شما چه پیش بینی می کنید؟

 

۰ Comments