جایگزین مسیر

مارکا و گاردین:ون خال مانع انتقال ژاوی به قطر

by | خرداد , ۲۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

دو خبرگزاری معتبر در اسپانیا و انگلیس مدعی شدند علی رغم توافقات اولیه بین  ژاوی و مسوولان تیم قطری,مربی فصل اینده ی منچستریونایتد با پیشنهاد خود این انتقال را فعلا منتفی کرده است و حال باید دید ستاره کهنه کار نیوکمپ چه تصمیمی می گیرد.

ژاوی 34 ساله به نظر می اید با امدن مربی جدید این تیم,انریکه دیگر جایی در ترکیب کاتالان ها ندارد و خروجش از نیوکمپ قطعی است.

ون خال که در دوران حضورش در بارسا  ژاوی را به ترکیب اصلی منتثقل کرد گویا او را برای خط هافبک ضعیف یونایتد در نظر گرفته و البته به گفته مارکا در کنار او چندین هافبک جوان از اکادمی و تیم های دیگر به تیم اصلی خواهند امد.

مارکا مدعی شد ون خال می خواهد با جذب  ژاوی با یک قیمت نازل خط هافبک یونایتد را حداقل برای یک فصل دیگر بیمه کند و در کنار او جوانان مستعدی را پرورش دهد.

گاردین معتقد است که ون خال نمی خواهد تنها نسل جدیدی را برای منچستریونایتد بیاورد و می خواهد با شیاطین سرخ افتخاراتی را کسب کند.

البته ون خال باید برای جذب او حداقل 20 میلیون یورو بپردازد چرا که برای خرید او باشگاه قطری 25 میلیون یورو می دهد اما به گفته ی مارکا  ژاوی بازی در اولدترافورد را قطعا به بازی در حاشیه ی خلیج فارس ترجیح می دهد.

دستمزد احتمالی  ژاوی را گاردین 150000 هزار یورو در هفته پیش بینی کرده است که کمی از نصف دستمزد یانگ بیشتر است.

شما با خرید  ژاوی موافقید؟

 

۰ Comments