جایگزین مسیر

مارکوس راشفورد: خوش شانس بودیم و باید پیشرفت کنیم

by | مهر , ۶ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – شیاطین سرخ دیروز توانستند در بازی سخت اولین ۳ امتیاز فصل را بدست آورند و مارکوس راشفورد از این بابت خوشحال است و اذعان دارد که تیم باید در هفته‌های آتی بهتر شود.

مارکوس راشفورد که زننده گل دوم منچستر در این بازی بود در مصاحبه خود پس از بازی گفت:

احتمالا دیوانه‌وار ترین بازی بود که در آن حضور داشتیم. آنها ۴ بار یا ۵ تیرک دروازه ما را لرزاندند. VAR در گرفتن یا مردود کردن پنالتی ها نیز نقش داشت و آن پنالتی آخر بازی را برای ما نیز گرفت.

ما قطعا خوش شانس بودیم از این که با ۳ امتیاز از میدان بیرون آمدیم ولی حتی وقتی آنها بازی را مساوی کردند، ما شخصیت خودمان را برای جلو رفتن و به پیروزی رسیدن نشان دادیم. از هیچ کرنری بدست آوردیم و از سمت چپ ارسال شد و هری با اراده خود را در موقعیت توپ قرار داد و با ضربه سر برای ما پنالتی بدست آورد و برونو گلزنی کرد.

او همچنین در ادامه گفت:

۱۰,۰۰۰ گل؟ این که چطور اتفاق افتاد خنده‌دار است ولی باید اوضاع را به سود خودمان نگه داریم.

رشفورد می‌گوید تیم باید از این ۳ امتیاز استفاده کرده و در راه پیشرفت و بهتر شدن بردارد، این درحالی است که منچستر برنامه بازی سختی در ماه اکتبر دارد. تاتنهام، چلسی و آرسنال حریفان سرسخت پسران سولسشائر در این ماه خواهند بود.

ما باید از این ۳ امتیاز به عنوان انگیزه‌ای برای پیشرفت و بهتر شدن استفاده کنیم. ما اگر میخواهیم به اهدافمان در فصل برسیم باید پیشرفت کنیم.

ما شروع خوبی در بازی قبل لیگ نداشتیم و به همین دلیل گرفتن تمام امتیازها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. بازی اول را باختیم و حتما در این بازی باید به پیروزی میرسیدیم.

مهم نیست چطور پیروز شدیم، ۳ امتیاز را گرفتیم و به جلو پیش ‌می‌رویم و بهتر می‌شویم.

۰ Comments