جایگزین مسیر

مارکو رویس تابستان پیش رو دورتمند را ترک نمی کند

by | اردیبهشت , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-هدف منچستر یونایتد وینگ بورسیا دورتمند مارکو رویس بار دیگر تایید کرد که در این تابستان باشگاه آلمانی را ترک نخواهد کرد.

شنیده می شود مارکو رویس در لیست خرید لوییس ون گال برای تابستان پیش رو قرار دارد و بازیکنان آلمانی دیگر یعنی کروس و هوملز نیز در لیست ون گال حضور دارند.

با این حال احتمال این وجود دارد که در این تابستان ون گال نتواند رویس را به یونایتد منتقل کند و در این انتقال شکست بخورد.

هانس یواخیم واتزکه مدیر باشگاه بورسیا دورتمند درباره رویس به خبرگزاری گفت:او یک بازیکن بزرگ در فوتبال می باشد و طبیعی می باشد که تیم های بزرگ دنیا به دنبال او باشند.

ما می خواهیم به مارکو ثابت کنیم که دورتمند بزرگترین باشگاه برای اوست و می خواهیم برای مدت طولانی در سیگنال ایدونا پارک باقی بماند.

پس از چند فصل عالی رویس در دورتمند باشگاه های زیادی در اروپا خواهان این هافبک می باشند و به دنبال جذب او می باشند.

رویس که در لیست خرید منچستر یونایتد قرار دارد در این فصل در دورتمتد به مربی گری یورگن کلوپ 30 بازی را در بوندسلیگا انجام داده است و موفق شده است 16 گل را نیز برای این تیم به ثمر برساند.

ممکن است ون گال نظر خود را عوض کند و آرین روبن وینگ بایرن مونیخ را در این تابستان جذب کند.بازیکن سابق چلسی باید اواخر این ماه در اردوی هلند برای حضور در جام جهانی زیر نظر ون گال حضور داشته باشد.

۰ Comments