جایگزین مسیر

مارک هیوز:یونایتد آسیب پذیر است

by | آبان , ۴ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –مارک هیوز سرمربی استوک سیتی معتقد است منچستر یونایتد در شرایط بدی قرار دارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

سرمربی استوک سیتی اعلام کرد که یونایتد در بازی شنبه مقابل استوک سیتی در شرایط بسیار بدی قرار دارد و محکوم به برد است.

مارک هیوز که خود بازیکن یونایتد بوده است معتقد است آنها در حمله بازیکنان خوبی دارند و من به شاگردانم گفتم که در این بازی باید مراقب مهاجمان یونایتد باشید.

هیوز به خبرنگاران گفت یونایتد در این بازی محکوم به برد است و تماشاگران در این بازی از تیم خود فقط برد می خواهند و اجازه لغزش ندارند.

هیوز که خود زیر نظر سر الکس کار کرده است و 163 گل به ثمر رسانده است ومهاجم خوبی بوده است و زحمات زیادی برای یونایتد کشیده است معتقد است که در این بازی دیدار آسانی برای استوک نیست.

یونایتد در این فصل در 8 بازی تنها 11 امتیاز کسب کرده اند و 8 امتیاز از رقیب خود آرسنال عقب هستند.

با این حال استوک سیتی که در 3 بازی اخیر خود 1 مساوی و 2 باخت داشته است هم شرایط بدی دارد و در این بازی باید امتیاز کامل را بگیرد و هیوز معتقد است که شاگردانش باید برابر باشگاه سابق خود یونایتد بازی خوبی را به نمایش بگذارند و امتیازات کامل را به دست آورند.

هیوز که تابستان جانشین تونی پولیس شده است نتایج بدی گرفته است و تا به اینجای فصل در رده شانزدهم جدول لیگ برتر جزیره قرار دارد و این کار را برای هیوز سخت تر می کند.

و یکی از مشکلات هیوز در این بازی این است که شاگردان این مربی در این فصل تنها 4 گل را به ثمر رساندند.آیا این عملکرد ضعیف می تواند به سود یونایتد در بازی شنبه برابر استوک باشد؟

و هیوز معتقد است تا با بازی خوب بتواند تیم سابقش را در بازی شنبه با پیروزی به اتمام برساند.

هیوز افزود” ما مثل وست بروم تلاش خود را می کنیم تا این تیم را در ورزشگاه خود شکست دهیم.شما وقتی به اولترافورد می روید نمی توانید نگران نباشید چون تماشاگران بهترین جو ممکن را در ورزشگاه به نمایش می گذارند و این کار را برای هر تیمی سخت می کند.ما برای بازی رو به جلو به منچستر می رویم.ما هر کاری را در زمین انجام می دهیم چون تماشاگران در این بازی از ما برد می خواهند و تلاش خود را می کنیم.”

به نظر می رسد که بازی فردا نزدیک به هم انجام شود چون هردو تیم در این بازی برد می خواهند ولی در این بازی تمام شرایط به سود دیوید مویس می باشد چون در ورزشگاه اختصاصی خود بازی می کند.

۰ Comments