جایگزین مسیر

مالک موناکو:منچستر یونایتد را به زودی می خرم

by | آبان , ۲۵ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران دیمیتری ریبولوولف مالک جدید و مولتی میلیاردر موناکو می خواهد در اقدامی باشگاه منچستر یونایتد را از مالکان آمریکایی این تیم خریداری کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش اسپورت وینتس مالک روس موناکو در نظر دارد با پیشنهادی بزرگ این باشگاه را از مالکان آمریکایی خریداری کند.

دیمیتری با گفتگو اختصاصی با نشریه فرانسوی پاریس مچ گفت:من بسیار بازی در لیگ برتر را دوست دارم و دوست دارم روزی در این لیگ فوق العاده نیز تیم داشته باشم و از این رو می خواهم باشگاه منچستر یونایتد را خریداری کنم.

دیمیتری ریبولوولف توضیح داد:اولین بازی که در لیگ برتر تماشا کردم برمی گردد به 10 سال پیش که در ورزشگاه بازی چلسی را تماشا کردم.آنجا واقعا با حضور تماشاگران جذاب و دیدنی می شود.

در آنجا می توانید بهترین فوتبالیست ها و ورزشگاه ها را از نزدیک تماشا کنید آنجا بسیار عالی است و از تمام استعداد های فوتبالی نیز در انگلیس حضور دارد.

من تنها بازی در استمفوربریج را تماشا کردم و دیمیتری می گوید قصد خرید این باشگاه نیز داشتم و می گوید به باشگاه های دیگر نیز علاقه دارم که آن منچستر یونایتد است و بسیار به خرید این تیم نیز امیدودارم.او در سال 2011 موناکو را که در دسته 2 فرانسه حضور داشت خریداری کرد.

او افزود علاوه بر موناکو تیم های دیگر نیز دوست دارم مالک آنها باشم مهمترین این ها منچستر یونایتد است.

موناکو نیز تیم خوب و بسیار عالی است و با سابقه خوب می باشد ولی من دوست دارم منچستر یونایتد را خریداری کنم این یک باشگاه منحصر به فرد است موناکو نیز همنطور می باشد.

FBL-FRA-LIGUE1-MONACO-RYBOLOVLEV

طرفداران یونایتد در تابستان بسیار ناراضی بودند از خرید نکردن آنچنانی باشگاه ولی برخلاف یونایتد کلودیو رانیری سرمربی موناکو با بودجه ای که دیمیتری در اختیار او قرارداد توانست 150 میلیون پوند خرید کند و به لویی دوم بیاورد.

رادامل فاکائو جیمز رودریگز جفری کندوگبیا و جو موتینیو خرید های گران قیمت موناکو در تابستان بودند ولی اولدترافورد هیچ بازیکن گران قیمتی را در تابستان به خود ندید.

با این حال دیمیتری می خواهد برای سال آینده باز یک بودجه بزرگ در اختیار باشگاه قرار دهد تا موناکو بتواند بازیکان خوبی در اختیار بگیرد.

۰ Comments