جایگزین مسیر

ماکدا به خاطر جدایی از یونایتد ناراحت است

by | آبان , ۲۲ , ۱۳۹۲

فدریکو ماکدا اعتراف کرد که پس از 7 سال حضور در الدترافورد, در تابستان سال آینده با اتمام قراردادش به دنبال جدایی از منچستریونایتد می باشد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مهاجم ایتالیایی از سال 2007 که از لاتزیو به منچستریونایتد ملحق شد نتوانست به تیم اصلی راه یابد. او در دوران حضورش در یونایتد به تیم های مختلفی قرض داده شد, مدتی را در سمپدوریا, کوئینز پارک رنجرز, اشتوتگارت و اخیرا دانکستر راورز گذراند.

در حضور کوتاه مدتی که در چمپیونشیپ داشت در فصل جاری, ماکدا 3 گل در 5 بازی به ثمر رساند اما دوباره مصدومیت باعث شد تا دوران حضورش در دانکستر خیلی زود به پایان برسد.

به گزارش تاک اسپورت, ماکدا اکنون به دنیال انتقال قرضی دیگر است تا پس از پایان قراردادش با یونایتد به ایتالیا برگردد.

ماکدا به TMW گفت: این هفته من باید به تیمی به صورت قرضی منتقل شوم – هفته مهمی برای من خواهد بود. من نیاز دارم که تا ماه ژانویه به ثبات برسم. سپس در ژانویه, ما شرایط را بررسی خواهیم کرد.

“من این فرصت را پیدا نکرده ام که درباره آینده ام در باشگاه با سران یونایتد صحبت کنم, اما به من بازی نمی رسد. من فکر می کنم که آینده ام در جایی به دور از منچستر رقم می خورد. بگذارید ببینیم, امسال چطور پیش خواهد رفت, سپس شاید من بتوانم به ایتالیا برگردم.”

در شرایطی که او اکنون تنها 22 سال دارد هنوز آینده درخشانی انتظار او را می کشد علی رغم اینکه  نتوانسته است تاثیری در الدترافورد بگذارد.

این مهاجم ایتالیایی تنها 4 گل در 19 بازی که برای یونایتد انجام داده,  به ثمر رسانده است, اگرچه در بسیاری از این بازی ها نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است.

۰ Comments