جایگزین مسیر

مایکل اوون: داوید دخیا تمایل دارد که به رئال مادرید برود

by | اردیبهشت , ۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران- مایکل اوون به BT Sport گفته است که فکر میکند داوید دخیا میخواهد به رئال مادرید یا بارسلونا بپیوندد تا سطح جدیدی را تجربه کند.

دخیای اسپانیایی این فصل فرم خوبی در تیم فن خال داشته است و به پیشرفتش برای تبدیل شدن به یکی از بهترین دروازه بانان دنیا ادامه میدهد. اما مدتهاست که شایعاتی در خصوص علاقه رئال مادرید به او برای جانشینی ایکر کاسیاس در رسانه ها مطرح میشود اوون معتقد است که دخیا نیز به این انتقال علاقمند است با این حال یونایتد باید تمام تلاشش را برای حفظ کردن او بکند.

اوون گفت :

شما در حال حاضر او را در اختیار دارید، پس باید تمام سعی تان را برای حفظ کردنش بکار بگیرید.

این کار سخت خواهد بود، همچون اکثر بازیکنان اسپانیایی که می آیند و لیگ برتر را تجربه میکنند اما حقیقت این است که رئال مادرید و بارسلونا جایی است که آنها واقعا دلشان میخواهد در آن باشند.

مهاجم سابق لیورپول و یونایتد، اوون معتقد است که این دروازه بان جوان در حال حاضر جز سه دروازه بان برتر دنیا میباشد و بخوبی خودش را در لیگ برتر ثابت کرده است. دخیا اوایل حضورش در یونایتد تحت مربیگری الکس فرگوسن نمایشهای خیلی بدی داشت و خیلیها او را یک دروازه بان افتضاح میدانستند اما رفته رفته توانست خودش را پیدا کند و جایگاه ثابتی در ترکیب تیم پیدا کند و تبدیل به مرد شماره یک الدترافورد شود حتی آمدن ویکتور والدز به یونایتد هم جایگاه او را سست نکرد.

اوون معتقد است باشگاه در صورت فروش دخیا باید متحمل هزینه گزافی برای خرید جانشین او شود.

فکر میکنم او در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین دروازه بانان جهان است. احتمالا در حال حاضر جز سه دروازه بان برتر دنیاست. او بسیار جوان است و خودش را در لیگ برتر ثابت کرده. اگر شما او را بفروشید و بخواهید دنبال جانشین برایش باشید باید 30/40/50 میلیون هزینه کنید، به علاوه دستمزد هفتگی.

 

۰ Comments