جایگزین مسیر

مایکل کریک کلید گمشده فن خال

by | آذر , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران :

مایکل کریک بازیکنی است که هیچ فرصتی را از دست نمی دهد و احتمال هر نوع 50/50 را کم می کند و در نهایت کسی است که در منچستر یونایتد نقشی اساسی دارد.

aw

این هافبک کهنه کار که تاثیرش در تیم در سالیان اخیر مشهود بوده است بعد از بازگشتش از مصدومیت دوباره ارزش های خود را ثابت کرد و نشان داد فن خال از چه سرمایه ای بی بهره بوده است.این که منچستر هر 5 بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است اتفاقی نیست زیرا کریک آمادگی خود را به دست آورده است و اکنون جز نفرات اصلی در ترکیب 11 نفر فن خال می باشد.

اگر به بازی های گذشته نگاهی بندازیم مشکلات منچستر در مالکیت توپ در میانه میدان مشهود بود.همچنین عدم پویایی و ایجاد موقعیت برای وین رونی و رابین فن پرسی در خط حمله نیز از نقاط ضعف تیم به شمار می رفت.

با وجود اینکه منچستر یونایتد در دیدار برابر ساوتهمپتون نیز خوب کار نکرد اما این حضور کریک بود که نقشی تعیین کننده در پیروزی دوباره شیاطین سرخ داشت.

بعد از حضور دوباره کریک در ماه نوامبر آمار میانگین یونایتد به صورت زیر است :

تیم توانسته است میانگین 580 پاس کامل را به ثبت برساند.

تیم توانسته است میانگین مالکیت توپ 60.5 را به دست آورد.

تیم در درصد پاسهای صحیح به عدد 86.7 رسیده است.

6

11

تاثیر کریک در زمین به طور ملموس قابل درک نیست اما وقتی با دقت به آمار نگاهی بیندازیم به وجود ارزشمند او در زمین پی خواهیم برد.

گری نویل درباره کریک گفته است :

چیز بسیار ساده این است که مایکل کریک در پاس دادن رو به جلو عالی است.بعضی از هواداران و مردم به دلیل اینکه چند هفته پیش از دالی بلیند انتقاد کرده بودم ناراحت شده بودند در حالی که واضح بود منچستر یونایتد در دادن پاس های ریسکی و رو به جلو مشکل داشت اما حال با وجود کریک و ایجاد فرصت برای مهاجمین و پاس های رو به جلو تفاوت ها را رقم زده است.

9

با وجود اینکه بلیند 4 ساعت بیشتر از کریک بازی کرده است کریک تنها 6 پاس کمتر از او در یک سوم حریف داده است. وقتی به آمار نگاهی بیاندازیم به انتقادهای نویل درباره بلیند میتوان با اطمینان بیشتری توجه کرد.

7

کریک در بازی با هال سیتی 21 پاس در یک سوم حریف داشت که بیشترین پاس ممکن از زمان فن خال در تیم می باشد.مایکل کریک همچنین در امور دفاعی نیز مهره ای کلیدی است.

نویل اضافه کرد :

قبل از نبود کریک یونایتد 12 گل دریافت کرده بود اما بعد از حضور کریک تنها 3 گل دریافت کرده اند .این اتفاقی نیست.این همان چیزی است که کریک به آن تحقق بخشیده است.

5

نظر شما درباره عملکرد کریک چیست؟با بازگشت بلیند از مصدومیت ترجیح می دهید کریک یا بلیند در ترکیب باشد؟

9693938a94fcc29cde3f3213d0fe5e16_crop_north

۰ Comments