جایگزین مسیر

مبارزه منچستر و پی اس جی برای ماتا

by | مهر , ۲۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-منچستر یونایتد و پی اس جی در ژانویه برای به خدمت گرفتن خوان ماتا هافبک بازیساز چلسی به رقابت می پردازند.

.

.

.

.

.

.

.

.

بنا به گزارشات فرانسه منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن خوان ماتا ار پارس سن ژرمن عقب افتاده است.

به گزارشLe 10 Sport claim سران پاریسی از باری به خدمت گرفتن خوان ماتا مذاکراتی را انجام دادند که پیشرفت قابل توجهی در این مذاکرات انجام شده است که تا پایان سال این هافبک را به خدمت بگیرند

در تابستان هم باشگاه هایی نظیر والنسیا منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید به دنبال این هافبک بازیساز 25 ساله اسپانیایی بودند.

خوان ماتا در تلاش هست تا هر طور شده خود را به آقای خاص نشان بدهد تا مانع از انتقالش به باشگاه های دیگر شود چون در اوایل فصل خوان ماتا نیمکت نشین بود و در تلاش هست هر طور شده آقای خاص را راضی کند در ترکیب اصلی از او استفاده کند.

با این حال باز این بازیکن اسپانیایی از نحوه کار با آقای خاص خسته شده است و با حضور اسکار شانس ماتا برای بازی در ترکیب اصلی بسار کم شده است.

mata3-497x350

با این حال باشگاه های علاقه مند به این بازیکن می توانند پیشنهاد خودشون را به چلسی برای به خدمت گرفت او ارائه کنند و لوران بلان سرمربی پاریس دوست دارد در یک حرکت این بازیکن اسپانیایی رو به خدمت بگیرد.

از همین رو قهرمان لیگ برتر هم به این بازیکن علاقه مند شده اسن و دوست دارد گوی سبقت را از پاریس بگیرد و تا ژانویه این بازیکن را به خدمت بگیرد.

بعد از جانشینی دیوید مویس به جای سر الکس فرگوسن باشگاه به دنبال بازیکنان زیادی بود ولی تنها خریدی که باشگاه تونست انجام بده آوردن مروان فلینی بود.

حتی گفته  می شد تیاگو آلکانترا وسسک فابرگاس جدی ترین گزینه های دیوید مویس در تابستان بودند ولی مویس در هردو شکست خورد.

منچستر با شروع متوسط خود در اوایل فصل و با مصدمیت های پی در پی و آماده نبودن شینجی کاگاوا مویس به دنبال بازیکن بازی ساز در ژانویه می باشد.

از همین رو خرید ماتا میتواند کمک بزرگی را به قهرمان لیگ برتر برای دفاع از عنوان قهرمانی بکند و تمام مشکلات میانی منچستر رو حل کنه.

با این حال منچستر برای خرید خوان ماتا کار دشواری را پیش رو دارد چون چلسی یکی از بهترین ستارهاش را به رقیبش منچستر یونایتد نمی فروشد با این حال شانس پارس سن ژرمن برای به خدمت گرفتن خوان ماتا بیشتر از یونایتد هست.

 

۰ Comments