جایگزین مسیر

متن کامل مصاحبه کاگاوا با وبسایت رسمی باشگاه

by | بهمن , ۲۰ , ۱۳۹۱

در واقع، با وجود ارائه ی نمایش های درخشانی که در مدت کوتاهی که پس از آمدن به منچستر یونایتد در تابستان گذشته نشان داد، هافبک ژاپنی از عملکرد خود در منچستر یونایتد خوشحال نیست.

در حال حاضر، او بعد از آسیب دیدگی زانویش که باعث شد 15 بازی یونایتد در سال 2012 را از دست بدهد، دوباره آماده است.کاگاوا مصمم است تا ثابت کند که چرا سر الکس او را به اولدترافورد آورد و به شیاطین سرخ در قهرمانی دوباره در لیگ برتر کمک کند.

به عنوان یک بازیکن منچستر یونایتد زندگی چگونه سپری می شود؟
من در یک محیط فوق العاده هستم. تمرینات هر روز با بازیکنان عالی انجام می شود. در همان زمانی که در یک باشگاه بزرگ مانند منچستر یونایتد حضور داشتم، می دانستم که همیشه از ما انتظار می رود در جام های مختلف قهرمان شویم. من هنوز آن را انجام نداده ام. من هر روز به سختی کار می کنم. من عاشق بازی در اولدترافورد هستم.هر چند که من همیشه با جو ورزشگاه شگفت زده می شوم. ما بازگشت های زیادی در این فصل داشته ایم که بسیار دشوار بوده است. اما اگر حریف 1-0 از ما جلو افتد و پس از آن مساوی کنیم، احساس مشترکی که بین هواداران و بازیکنان وجود دارد، باور نکردنی است. این لحظات بازیکنان را تشویق می کند و ما احساس می کنیم که می توانیم در هر زمانی یک گل دیگر به ثمر برسانیم.

کدام یک از بازیکنان یونایتد به شما نزدیک تر است ؟
من با الکساندر بوتنر زیاد حرف زده ام، او نیز اولین فصل حضور خود در این تیم را سپری می کند.(از این لحاظ) ما شبیه به هم هستیم.همچنین، من کمی از وقت خود را با داوید دخیا صرف می کنم، زیرا من با او در کلاس های زبان انگلیسی شرکت می کنیم.من به سختی تلاش می کنم تا زبان انگلیسی بخوانم و بنابراین می توانم با هم تیمی هایم بهتر ارتباط برقرار کنم.

0maeq0lzlibpl7hqx8.jpg

در مورد تاریخچه ی منچستر یونایتد چیزی می دانید ؟
بله، من در مورد تمام رویدادهای تاریخی گذشته اطلاع دارم، مانند سانحه ی هوایی مونیخ. شخصا، برای من، این یک واقعیت است که یک بازیکن آسیایی هستم.پارک جی سونگ که برای باشگاه بازی کرد، یک تاثیر بزرگ بر من گذاشت.من وقتی که کوچک بودم تمام بازی های یونایتد را از تلویزیون می دیدم.

زندگی در منچستر چطور بوده است ؟
آب و هوا به همان خوبی که من تصور می کردم نبود! [در حال خنده] باران زیادی می بارد و اغلب هوا ابری است. اما من در حال حاضر از آن استفاده می کنم. (محیط) خانه ی آرام است و رستوران های خوبی پیدا کرده ام. بیشتر از همه، توانستم تنها بر روی فوتبال در منچستر تمرکز کنم که برای یک بازیکن فوتبال بسیار خوب است. بزودی برای یک استراحت کوتاه به لندن خواهم رفت.

c1sqtlbi9gq6llho6u.jpg

یونایتد در مقایسه با بورسیا دورتموند چگونه است ؟
دورتموند تیمی با بازیکنان جوان است که تجربه خیلی زیادی ندارند. اما ما متحد بودیم و به سختی برای تیم تلاش می کردیم. اینجا در منچستر یونایتد، ما بازیکنان با تجربه ی زیادی داریم که می دانند چگونه در بازی های بزرگ، بازی کنند. این باشگاه موفق به کسب قهرمانی های بسیاری شده است و من احساس می کنم هر بازیکن به تنهایی دارای پتانسیل زیادی است. ما به خصوص، بازیکنان تهاجمی بسیار خوبی داریم که می توانند آغازهای مختلفی در بازی داشته باشند و مهاجمانی در کلاس جهانی مانند رابین ون پرسی و وین رونی را داریم.

jtkjvb4y5rvt2lr92f.jpg

حضور خود در منچستر یونایتد را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید ؟
من تا کنون راضی نیستم، اما همیشه عملکرد خودم بسیار حیاتی است. حتی بدتر، هر چند که من مصدوم شدم و باید مسائلی را که به خاطر سرخوردگی های ناشی از مصدومیت در اولین فصل حضورم در این باشگاه به وجود می آید را پشت سر بگذارم.در حال حاضر من بهترین عملکردم را انجام می دهم تا آنچه را که از دست داده ام، به دست آورم. فشار زیادی وجود دارد هنگامی که شما برای این باشگاه بازی می کنید، اما در این لحظه من می توانم هر روز سخت کار کنم و بهترین چیزها را برای خودم به ارمغان بیاورم. من مطمئنم که سخت کار کردن نتیجه خواهد داشت.

آیا زمانی که به خاطر آسیب دیدگی در حاشیه بودید به شما در آشنایی با سبک بازی یونایتد و کلا به پیوستن تان به تیم کمک کرد ؟
من آن بازی ها را در کنار زمین تماشا می کردم و تصور می کردم که خودم در زمین بازی می کنم. از زمانی که من به این باشگاه آمدم، مجبور بودم سبک بازی هم تیمی هایم را یاد بگیرم. به عنوان یک بازیکن تهاجمی، من همیشه فکر می کنم که چگونه باید بازی کنم که بیشترین استفاده را از توانایی ها و همینطور از سبک بازی هم تیمی هایم داشته باشم.دقیقا همین کار را انجام می دهم، چه در داخل و چه در خارج زمین باشم.

ec8xm3l88spc0wxt7vq.jpg

شما در سمت چپ خط میانی، در مرکز خط میانی و در پشت مهاجم اصلی بازی کرده اید. فکر می کنید بهترین مکان برای شما کدام است؟
من بیشترین تجربه را از زمان حضورم در دورتموند که در پشت مهاجم بازی می کردم، به دست آورده ام. با این حال، من فقط می خواهم بخشی از تیم باشم. هر کجا که مربی از من بخواهد، بازی خواهم کرد.

f83m1dg60fdgxaiqjkzy.jpg

چه چیزی باعث ایجاد این روحیه ی تیمی یونایتد شده است؟
مشکل است توانایی که در پیروز شدن داریم را افزایش دهیم. اما با بازیکنان با تجربه ای که در تیم داریم، ما اینجا ذهنیتی در منچستر یونایتد داریم که حتی زمانی که عقب هستیم با آرامش بازی می کنیم.هر چند که ما بازگشت های بسیاری در این فصل داشته ایم و ممکن است زیاد به آن توجه نشود. این واقعا بسیار دشوار بوده است.من می توانم به شما بگویم که این به خاطر تجربیاتم با دورتموند است.

bwagdi8fpo192k4iyzf.jpg

رابین ون پرسی چگونه شما را تحت تاثیر قرار داده است؟
او بازیکنی است که می تواند کار مهمی برای پیروزی در اغلب بازی ها انجام دهد. او یک بازیکن عالی است. بدیهی است، این تجربه ی فوق العاده ای برای من است که می توانم با او بازی کنم. برای تیم، همیشه دلگرم کننده است که بازیکنانی مانند ون پرسی و رونی را داشته باشد، هنگامی که شما در حال حمله هستید.

3g4fpqu88b3wd1bpr49a.jpg

نظر شما در مورد یک فصل موفق چیست ؟
از یک باشگاه بزرگ انتظار می رود که در هر بازی پیروز شود و همچنین قهرمان شود. بنابراین قطعا هدف ما همین است. بهترین کمک را به تیم می کنم تا در پایان این فصل، احساس کنم که من هم سهمی در قهرمانی داشته ام.

ترجمه ی اختصاصی در manchester-united.ir

۰ Comments