جایگزین مسیر

مجموعه اخبار نقل و انتقالات باشگاه-1 فروردین 92

by | اسفند , ۳۰ , ۱۳۹۱

بچه ها اول از همه سال نو رو بهتون تبریک میگم . در مورد غیبتم هم ازتون عذر می خوام . امیدوارم کم کاری من رو ببخشید ….

چراغ سبز استروتمن برای انتقال تابستانی

کوین استروتمن هافبک مورد نظر یونایتد به باشگاه های علاقه مند گفت تا در مورد انتقال تابستانی با او تماس بگیرند .

علاقه مندی ها به هافبک 23 ساله باشگاه آیندهوون در طی چند فصل اخیر بیشتر شده است . عملکردش در طی این دو فصل توسط باشگاه های بزرگ اروپا به خصوص یونایتد و میلان مورد بررسی قرار گرفته است . این هافبک هلندی که تجربه 16 بازی ملی دارد با وجود بازیکنان با تجربه در ترکیب هلند کاپیتان تیم ملی شده است . وی به روزنامه هلندی AD گفت :

” باشگاه هایی هستند که خواستار من هستند اما باید با خود من صحبت کنند . “

.

.

علاقه دوباره ی منچستریونایتد به دفور

به نقل از  Caught Offside منچستریونایتد بار دیگر به دفور 24 ساله علاقه مند شده است . این بازیکن یکی از اهداف دراز مدت رئیس بوده است که در این فصل دوباره اوج گرفته است و به پورتو به خوبی کار می کند . دفور به محض حضور در پورتو به یک دوگانه دست یافت و در بازی های اروپایی و خانگی نمایش قابل قبولی داشته است . پورتو دفور را از استاندارد لیژ به خدمت گرفت در حالی که یونایتد علاقه مند به او بود اما مصدومیت شانس او برای حضور در یونایتد را از او گرفت اما سر الکس فرگوسن جز افرادی بود که پیشرفت او را دنبال می کرد .

با توجه به مصدومیت فلچر ، خداحافظی اسکولز در آخر فصل و ترک احتمالی اندرسون در تابستان رئیس به دنبال تقویت کردن خط میانی تیم است . دفور که یک هافبک باکس تو باکس و دونده است می تواند در انگلستان موفق شود .

.

.

سم جانستون به صورت قرضی به باشگاه والسال پیوست .

بعد از بازگشت بن آموس به باشگاه و حضور لیندگارد به عنوان دروازه بان دوم شرایط برای جانستون جوان کمی سخت شد . جانستون که دوشنبه 20 ساله می شود به تیم دسته اولی والسال پیوست و گفت :

” می خواهم قدم بعدی فوتبالم را بردارم . من فکر می کنم شما نیاز دارید که در برابر جمعیت بازی کنید . “

.

.

علاقه منچستریونایتد و آرسنال به سانچز

وینگر شیلیایی دو فصل سخت را در نوکمپ گذراند و بارسلونا خوشحال خواهد شد در تابستان به پیشنهادات خوب جواب مثبت بدهد . سانچز به خاطر پیوستن به بارسلونا در تابستان 2011 پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده بود !!!!!! مدیر ورزشی سابق سانچز در اودینزه، Fabrizio Larini معتقد است که انتقال سانچز به آرسنال به نفع او است .

.

.

۰ Comments