جایگزین مسیر

مدافع مادریدی مشتاق پیوستن به یونایتد

by | آذر , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:

گزارش ها در اسپانیا می گویند که میراندا مشتاق پیوستن به یونایتد است همچنین گفته می شود که قهرمان لا لیگا برای او 20 میلیون پوند می خواهد تا راضی به فروش این برزیلی 30 ساله شوند.

میراندا به مدت سه هفته مصدوم است واین این باعث شده است که خیمنز مدافع جوان اتلتیکو شایستگی های خود را نشان دهد ومدافع اصلی تیم بدل شود وبا این حال فروش میراندا با 20 میلیون دور از انتظار نیست.

زوج او ودیگو گودین در فصل پیش بسیار مصتحکم عمل کرذند که باعث شد این تیم بعد از بیست سال به عنوان قهرمانی لا لیگا و نائب قهرمانی لیگ قهرمانان برسذ .

با این حال به نظر می رسد دیگو سیمئونه با توجه به شرایط قرارداد او که تا پایان سال 2016 است و با توجه به شرایط سنی او که ممکن در فصل آینده بسیار افت قیمت داشته باشد از این پیشنهاد استقبال کند.

یونایتد مدافعان مستعدی دارد که میراندا می تواند برای آنها به عنوان یک رهبر عمل کند ویونایتد بعد از مدت ها شرایط خوبی در خط دفاع پیدا کند البته با توجه به شایعات که گفته می شود متس هوملس در تابستان آینده به یونایتد خواهد آمد میراندا می تواند به عنوان یک هدف کوتاه مدت برای یونایتد فوق العاده باشد.

نظر شما چیست آیا با خرید او موافقید؟

۰ Comments