جایگزین مسیر

مدافع یونایتد, بهترین مدافع مرحله گروهی لیگ قهرمانان لقب گرفت

by | آذر , ۲۸ , ۱۳۹۲

بر طبق سایت هواسکورد, جانی اوانز بهترین مدافع مرحله گروهی لیگ قهرمانان نام گرفته است.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مدافع 25 ساله در 3 بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازی کرده است و حتی یک گل نیز دریافت نکرده است و یک گل نیز برای منچستریونایتد به ثمر رسانده است تا شیاطین سرخ بدون شکست به عنوان تیم اول گروه, به مرحله بعد راه یابند و بدون کوچکترین شکی او بهترین مدافع مرکزی یونایتد در فصل جاری بوده است.

ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ هر دو عملکرد پرفراز و نشیبی در بازی هایی که در میدان حضور داشتند به نمایش گذاشته اند اما اوانز عملکرد یکنواختی داشته است و از نظر من او زمانی که کاملا آماده باشد, انتخاب اول مرکز خط دفاع می باشد.

.

.

مویز در فصل جاری از ترکیب های متفاوتی در مرکز دفاع استفاده کرد تا بهترین زوج را پیدا کند. در ابتدا او از ریو فردیناند و ویدیچ در قلب دفاع استفاده می کرد زیرا یونایتد در ابتدای فصل بازی های سختی داشت اما اکنون اوانز جایگاه خود را در تیم پیدا کرده است.

او از بسیاری جهات بسیار شبیه به ریو فردیناند بازی می کند – به خوبی با توپ بازی می کند, مدافعی متمایل به حمله می باشد با دیدی عالی برای دادن پاس در زمین و هر چه بیشتر بازی می کند عملکرد بهتری دارد.

همانطور که ما در اوایل فصل جاری گفتیم, اوانز بهترین مدافع در جهان می باشد و اکنون او همان عملکردی را که از او انتظار می رفت به معرض نمایش می گذارد.

۰ Comments