جایگزین مسیر

مدیربرنامه های پدرو: یونایتد از پیشنهاد دادن برای پدرو غافل ماند!

by | مرداد , ۳۰ , ۱۳۹۴

پدرو که گفته میشد یکی از اهداف منچستریونایتد برای تقویت تیم بود با امضای قراردادی با چلسی از دسترس شیاطین سرخ خارج شد

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

چلسی موفق شد تا پرداخت مبلغ ۲۱.۴ میلیون پوند بازیکن ۲۸ ساله ی بارسلونا را به خدمت بگیرد حال در کنفرانس مطبوعاتی فن خال اذعان کرد که علاقه ی او به پدرو به معنی اقدام به خرید او نبوده است و حالا مدیربرنامه های پدرو به سخن در آمده است.

آنتونیو سانز درباره ی انتقال موکلش به چلسی اینگونه گفت

شاید منچستریونایتد از خرید پدرو غافل ماند! مذاکرات با چلسی مانند یک رعد و برق سریع بود. شاید شما بدانید که یونایتد قصد داشت تا برای پدرو پیشنهاد دهد ولی آنها از این کار غافل شدند و چلسی تنها در ۲۴ ساعت با بارسلونا به توافق رسید. این انتقال مانند یک طوفان سریع رخ داد.

مورینیو نیز در مصاحبه ی خودش اذعان کرد که خرید پدرو را برد در برابر یونایتد نمیشمارد و میخواهد که در زمین برنده باشد همچنین وی از پدرو به عنوان یکی از بهترین بازیکنان هجومی دنیا نام برد.

مدیربرنامه های پدرو نیز خاطر نشان کرد که میداند موکلش در انگستان موفق خواهد شد و به یکی از بازیکنان خوب این لیگ تبدیل خواهد شد.

حال علت اینکه یونایتد در ارسال پیشنهاد خودش به بارسلونا تعلل کرده است مشخص نیست! آیا یونایتد بازیکن دیگری را در نظر دارد و یا خرید بازیکنی مانند پدرو را کاری بیهوده تلقی کردند چرا که در پست بازی او بازیکنانی خوب و جوانی در اختیار دارند؟ این مسیله هنوز مشخص نیست.

۰ Comments