جایگزین مسیر

مذاکرات یونایتد برای تمدید قرار داد دروازه بان اسپانیایی

by | اردیبهشت , ۲۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد.سران باشگاه منچستریونایتد در حال مذاکرده با داوید دخیا می باشند تا قرار داد وی را تمدید کنند.

دخیا پس گذراندن یه فصل نسبتا خوب در چارچوب دروازه یونایتد جایزه بهترین بازیکن فصل را از نظر هوادارن و همچنین بهترین بازیکن فصل از نظر بازیکنان را دریافت کرد.

به همین دلیل باشگاه مصمم است قرار داد وی را تمدید کنند.

این دروازه بان جوان اسپانیایی قرار دادش با یونایتد تا سال 2016 اعتبار دارد و طبق این قرار داد وی هفتگی 52 هزار پوند حقوق میگیرد.

در همین راستا سران شیاطین سرخ قصد دارند با دادن پیشنهاد حقوق 85 هزار پوند در هفته قرار داد وی را تا سال 2018 تمدید نمایند.

دیوید دخیا توانسته است برای اولین بار برای یک تورنومنت بزرگ به تیم اصلی اسپانیا دعوت شود و این دروازه بان جوان تمام ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به شماره ی 1 اسپانیا در آینده نه چندان دور دارد.

تنها نگرانی سران یونایتد این است بارسلونا یا رئال مادرید می توانند با دادن پیشنهاد وسوسه انگیز دخیا را به خدمت گیرند.

احتمال دارد که داوید با کشور خود باز گردد به همین دلیل سران شیاطین سرخ در اسرع وقت باید او را متقاعد کنند تا قرار دادش را تمدید کنند.

با توجه به سن کم این دروازه بان جوان,دخیا می تواند برای سال ها چارچوب دروازه یونایتد را بیمه کند و طرفداران یونایتد از این بابت خیالشان راحت باشد.

 

۰ Comments