جایگزین مسیر

مروان فلینی:این اولین فینال من با منچستریونایتد می باشد

by | خرداد , ۱ , ۱۳۹۵

مروان فلینی:این اولین فینال من با منچستریونایتد می باشد

پایگاه هواداران منچستریونایتدهافبک بلژیکی امیدوار می باشد که منچستر یونایتد بتواند از شانس ۵۰/۵۰ خود استفاده کرده و قهرمان جام حذفی شود و همچنین او معتقد می باشد که تجربه وین رونی می تواند تاثیر گذار باشد.

مروان فلینی به دنبال این می باشد که به همراه منچستر ینایتد در فینال جام حذفی که شنبه در ورزشگاه ومبلی برگزار می شود یک روز بسیار خاص تجربه کند و بتواند اولین جام خود را در انگلستان به دست آورد.

او با مصاحبه با سایت گل گفت:

بازی در مقابل ۹۰ هزار تماشاگر که نیمی هوادار منچستر یونایتد و نیمی دیگر هوادار کریستال پالاس می باشند حس خوبی دارد و فضای عالی به وجود خواهد آمد.این یک بازی هیجان انگیز می باشد.ومبلی با تمام تاریخش بسیار خاص می باشد.این یک بازی نهایی می باشد که شما می توانید برنده شوید یا شما می توانید بازنده باشید.من امیدوارم که به همراه منچستر یونایتد این فصل را با جام به اتمام برسانم.

بازی در لندن و اینکه منچستر یونایتد باید در فینال به میدان برود یک دیدار خاص برای فلینی می باشد وی در سال ۲۰۰۹ به همراه اورتون در برابر چلسی با یک شکست دیدار را به اتمام رساند.او گفت:

پس از چند ثانیه که بازی ۱ – ۰ به نفع ما بود چلسی ۲ – ۱ بازی را به نفع خود رقم زد.ما شکست خوردیم اما تجربه خوبی بود.ما می توانیم این فصل در دیدار نهایی به پیروزی دست پیدا کنیم.ما باید آماده باشیم و برای برنده شدن تمرکز داشته باشیم.کریستال پالاس در مقابل ما بازی خواهد کرد آنها باید یک فینال بسیار خوب را پشت سر بگذارند تا بتوانند برنده بازی شوند.

مروان فلینی نیز گفته است که بازیکنان با تجربه لوییس ون گال می توانند گره گشای این دیدار باشند.فلینی اضافه کرد:

بازیکنانی مانند وین رونی و مایکل کریک از تجربه بالایی برخوردار می باشند و جام های زیادی به دست آورده اند پس فکر می کنم آنها حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند و این بسیار مهم می باشد که چنین بازیکنانی در تیم خود داشته باشید.

۰ Comments