جایگزین مسیر

مربی جوانان انگلستان:ویلسون در باشگاه درستی حضور دارد

by | شهریور , ۱۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-پس از اینکه جیمز ویلسون توانست پنجشبه شب در تیم ملی زیر ۲۱ ساله های انگلستات گلزنی کند سرمربی این تیم معتقد است جیمز در باشگاه امنی حضور دارد.

این مهاجم ۱۹ ساله تنها پس از ۱۱ دقیقه حضور در میدان توانست گلی را برای انگلستان به ثمر برساند.تیم ملی انگلستان روز پنجشنبه در ورزشگاه خانگی در پرستون در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی زیر ۲۳ ساله های آمریکا رفت.جیمز توانست روی پاس گل دانکن واتمور بازیکن ساندرلند گل انگلستان را به ثمر برساند.

همچنین ویلسون توانست در بازی تدارکاتی زیر ۲۱ ساله های منچستر یونایتد و آزاکس نیز گلزنی کند.این بدان معنا می باشد که این بازیکن توانسته نظر لوییس ون گال را جلب کند تا در این فصل بازی های بیشتری را انجام دهد.این بازیکن به نظر می رسید با یک انتقال قرضی به تیم دیگری منتقل شود.

پس از پیروزی ۱-۰ انگلستان در برابر آمریکا , گرت سوتگیت سرمربی زیر ۲۱ ساله های انگلستان گفت:

ویلسون در حال پیشرفت می باشد و هنوز هم کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.اما او نشان داده است می تواند گلهای زیادی به ثمر برساند.

او در یک باشگاهی حضور دارد که با جوانان برخورد عالی داشته است و من مطمئن هستم آنها با ویلسون برخورد بسیار عالی دارند.منچستر یونایتد یکی از بهترین باشگاه های پرورش بازیکن می باشد و باید دید ویلسون عملکردش چطور خواهد بود و باشگاه چه تصمیمی در قبال او می گیرد.

۰ Comments