جایگزین مسیر

مربی سابق منچستر : منچستر هنوز شانس قهرمانی دارد

by | آذر , ۱۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

مربی سابق منچستر یونایتد , رنه مئولنستین , میگوید چلسی مطمئنا شانس اصلی قهرمانی است اما هشدار میدهد که نباید منچستر را از رقابت برای قهرمانی حذف شده دانست.

او در مصاحبه با شبکه خبری اسکای اسپرت گفت برد 2 بر 1 منچستر در سه شنبه , چهارمین برد متوالی منچستر , نشان میدهد که بازیکنان بالاخره فلسفه ی لوییس فن خال را هضم کرده اند.

رنه مئولنستین گفت : این چیزیست که همه منتظر آن بودند , مخصوصا لوییس فن خال و کادر فنی او , اینکه چند برد متوالی را کسب کنند . و به نظر خیلی خوب می آید.

در باره ی چشم انداز منچستر یونایتد در به چالش کشیدن چلسی برای قهرمانی گفت : هنوز دیر نشده , ولی هنوز برای نظر دادن شاید کمی زود باشد .

فصل طولانی 

” چیز خاصی را می طلبد تا این چلسی که به نظر خیلی قوی میرسد را گرفت اما فصل طولانی در پیش است و هنوز حتی کریسمس هم نشده. نتیجه لیگ را در آپریل یا مارچ میتوان دید.

فن خال و کادر فنی روز به  روز و هفته به هفته به چیزی که آن ها از بازیکنان و سبک بازی بازیکنان میخواهند  نزدیکتر میشوند.

شما میتوانید در کنفرانس بعد از بازی ببینید که او , فن خال , هنوز از تیم خود کاملا راضی نیست , اما اونا دارند بازی هایشان را میبرند.

اونا دو بازی مهم در پیش دارند در مقابل ساوتهمپتون و لیورپول , باید این بازی هارو هم هفته به هفته و بازی به بازی کسب نتیجه کنند.

رنه مئولنستین عنوان کرد که تحت تاثیر بازی فلینی در مقابل استوک قرار گرفته بود که گل اول منچستر را با یک ضربه ی سر قوی به ثمر رساند و احساس میکند که این بازیکن بلژیکی میتواند نقش تاثیر گذازی در ادامه ی فصل داشته باشد .

او ادامه داد : چیزی که دیروز دید بهترین فلینی بود که دیر به محوطه جریمه آمد . او یک هافبک قوی و بلند قامت است و فکر نمیکنم که مارک هیوز , سر مربی استوک , در دفاع تیمش در این صحنه زیاد راضی باشد اما چیزی از خوب بودن فلینی در این صحنه کم نمیشود . یک محاسبه زمانی دقیق و یک ضربه ی سر عالی .

برای فلینی خیلی خوب میتواند باشد چون فصل قبل را نتوانست به خوبی سپری کند و در حال بازسازی اعتماد به نفسش است.در پست بهتری بازی میکند و خوب کار میکند.

باور نکردنی

مربی سابق منچستر به فرم عالی دخیا اشاره کرد وعنوان کرد که احساس میکند مهاجم جوان منچستر , جیمز ویلسون , آینده ی خیلی خوبی در منچستر دارد.

اضافه کرد : دخیا در حال حاضر مهمترین بازیکن منچستر است و تا بحال چند سیو باور نکردنی داشته است , ما همیشه میدانستیم او این پتانسیل را دارد و این را در بازی او میدیدیم و حالا کاملا به بازی در لیگ برتر عادت کرده است.

او یک پسر جوان بود وقتی به لیگ برتر آمد . هنوز هم جوان است و وقت میبرد , 3 فصل نیاز دارد و اتفاقی که برای او افتاده این است او با تجربه تر و بزرگتر شده است. او حالا میداند تا چه انتظاراتی داشته باشد و میتوانید ببینید که چه نمایش هایی از خود نشان میدهد.

او در باره ی جیمز ویلسون که زمانی در تیم جوانان منچستر مربی او بوده گفت : من جیمز ویلسون را میشناسم . او را چند سال پیش در آکادمی داشتیم و فوق العاده است که حالا میبینم تا اینجا پیش آمده.

این رایان گیگز بود که اولین بار در فصل پیش به او بازی داد و حالا هر هفته با تیم اصلی در حال تمرین است . او جایگاهش را در تیم به دست آورده و چیزی که برای منچستر دارد پاهایی جوان و شاداب است.

بازیکن سرعتی و خطرناکی است و وقتی که به شرایط عادت کند میتواند بازیکن مهمی در آینده برای منچستر باشد.

 

۰ Comments